توسط جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران؛

برگزاری دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت در آبان 94

به گفته معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت 27 تا 29 آبان ماه 1394 در تهران برگزار می شود.

دکتر سید مهدی طبایی معاون جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران  با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: پس از استقبال کم نظیر محافل علمی و پژوهشگران عرصه ترمیم از اولین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت که توسط این واحد برگزار شد، دومین دوره این کنگره طی 3 روز و با طرح محورهای نوین در حوزه ترمیم توسط جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران و با همکاری سایر ارگان‌ها و سازمان‌های حوزه بهداشت و درمان در آبان ماه 1394 برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره مباحثی همچون سلول درمانی، زخم­‌های آنکولوژیک، بیولوژی در ترمیم زخم، زخم در کودکان، زخم‌­های روماتولوژیک، درد و زخم مزمن، مهندسی بافت، واریس و لنف­ادم با حضور اساتید و پژوهشگران رشته‌های تخصصی مختلف فعال در حوزه ترمیم، مورد بررسی قرار گرفته و جدیدترین یافته‌ها و دستاوردهای پژوهشی ترمیم زخم و بافت ارایه خواهد شد.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران عنوان کرد: این کنگره سه روزه دارای حداکثر امتیاز بازآموزی برای اغلب رشته‌های علوم پزشکی است که جزییات آن بزودی اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شرکت طب تجهیز پایا
۱۰:۴۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
نحوه ثبت نام و شماره تماس را اعلام نمائید
آخرین اخبار