مدیر کل کمیته امداد استان تهران مطرح کرد:

تقویت شبکه‌های نیکوکاری در اولویت جدی کمیته امداد استان تهران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: تقویت شبکه‌های نیکوکاری محلی به عنوان پیشخوان کمیته امداد در اولویت جدی این مجموعه قرار دارد.

تبارک سبحانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش موثر واگذاری امور به مردم و معتمدین در حوزه کمک رسانی به نیازمندان و مددجویان اظهار کرد: در همین ارتباط گردآوری شبکه‌های نیکوکاری در استان تهران در اولویت قرار گرفته و امید آن داریم در آینده نیز این برنامه با قوت هرچه بیشتری دنبال شود.

وی درا دامه افزود: فلسفه و ماهیت تشکیل شبکه‌های نیکوکاری در محوریت قرار گرفتن مردم و معتمدین محلات در عرصه کمک رسانی به نیازمندان است و این امر باعث ارتقا شفافیت می‌شود و مردم به نحو مطلوب تری در جریان هزینه کرد‌های کمک‌های مالی و غیر مالی خویش به نیازمندان و مددجویان قرار می‌گیرند.

سبحانی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر شبکه‌های نیکوکاری در محلات و شهرستان‌های استان تهران از طریق مساجد محلات پیگیری می‌شود که افزایش هرچه بیشتر آن در سال آینده از اولویت‌هایی است که با جدیت تمام دنبال خواهد شد تا ارتباط بین اغنیا و فقرا بیش از پیش تقویت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار