جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه یک سیما

جشنواره فیلم های سینمایی پیشواز نوروز شبکه یک سیما از امروز کلید می‌خورد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه یک سیما، در این هفته هفت فیلم سینمایی"طبقه بالا طبقه پایین"،"وینی ماندلا"،"پدران ، پسران"،"بدون توقف"،"جوخه تبهکاران"،"عمارت آقای تانر"و"فرید بهاری"هر روز حوالی ساعت 16 به روی آنتن شبکه یک می رود.

فیلم سینمایی طبقه بالا طبقه پایین

این فیلم محصول سال 2010 انگلیس به کارگردانی"هایدی توماس"است که امروز 23 اسفند از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی"کلی هاوس"،"اد استوپارد"و"آدرین ساربرگ"آمده است: در اوایل قرن بیستم تاجر جوان انگلیسی هالام پس از سال ها اقامت در آمریکا به لندن باز می گردد. او خانه بزرگی به سبک انگلیسی می خرد و با همسرش آگنس به بازسازی آن می پردازد. آنها تعدادی خدمه برای رسیدگی به امور خانه استخدام کرده که همگی ساکن طبقه پایین می شوند. پس از مدتی مادر هالام از هندوستان و خواهر آگنس از ایرلند نیز برای زندگی به آنها می پیوندند و ساکنان طبقه بالا را تشکیل می دهند. ساکنان طبقه بالا و پایین در ابتدا با هم مشکلات و برخوردهایی پیدا می کنند اما نهایتا... .

فیلم سینمایی"وینی ماندلا"
این فیلم به کارگردانی"دارل روت"محصول سال 2011کانادا در ژانرخانوادگی و زندگینامه ساخته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی"جنیفر هادسن"،"ترنس هاوارد"و"الیاس کوتیس"آمده است: وینی دختر کوچکی است که در یک روستای دورافتاده در آفریقا به دنیا می آید و در نزد پدرش که معلم مدرسه روستاست آموزش می بیند. او مدارج تحصیلی را یکی پس از دیگری طی کرده و وارد دانشگاه می شود. پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی با نلسون ماندلا آشنا شده و این آشنایی منجر به ازدواج آنها می شود. مدتی پس از ازدواج نلسون به جرم آشوب و اختلال در نظم عمومی جامعه محکوم به ... .
این فیلم روز یکشنبه 24 اسفند از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

فیلم سینماییپدران ، پسران

فیلم سینمایی "پدران، پسران" محصول سال 2013 ژاپن است که "هیروکازو کوریدا" آنرا کارگردانی کرده است. این فیلم که روز دوشنبه 25اسفند ساعت 16 به روی آنتن شبکه یک سیما می‌‌رود، داستان دو پسر بچه شش ساله را روایت می کند که خانواده آنها در این زمان با اعتراف پرستاری متوجه می شود که پسران آنها در زمان تولد در بخش زایمان این بیمارستان با یکدیگر عوض شده اند. در پی عذرخواهی بیمارستان از این دو خانواده از آنها می خواهد که با پیگیری روندی، فرزندان حقیقی خود را پس بگیرند. یکی از این دو خانواده، خانواده ای مرفه و ثروتمند و دیگری ساده و معمولی است. با تمهیداتی که ایجاد می شود، پسرها به خانواده اصلی خود منتقل می شوند اما این مسئله ... .

فیلم سینماییبدون توقف

فیلم سینمایی بدون توقففیلمی اکشن - رمز آلود و به کارگردانی"جاومه کوله سِرا"است. این فیلم محصول سال 2014 آمریکاست که در آن"لیام نیسون"،"جولیان مور"،"اسکات مک نایری"،"نیت پارکر"و"میشل داکری"نقش آفرینی کردند.

درخلاصه داستان این فیلم آمده است: بیل مارکس یک مارشال نیروی هوایی فدرال ورشکسته ومعتاد به الکل است که زندگی اش در حال فروپاشیدن است. او در آخرین سفر هوایی اش با موقعیتی تروریستی مواجه می‌شود. شخصی ناشناش از طریق ایمیل به او پیامی می‌فرستد و در آن تهدید می‌کند که اگر۱۵۰میلیون دلار به حسابی واریز نشود، هر۲۰دقیقه یک نفر از مسافران هواپیما را خواهد کشت ...

این فیلم روز سه شنبه از شبکه یک پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی جوخه تبهکاران

فیلم سینمایی جوخه تبهکاران به کارگردانی"روبن فلچر"و بازی"شوم پن"،"اما استون"و"رایان گاسلینگ"روز چهارشنبه به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

در خلاصه داستان این فیلم که محصول 2013 امریکاست آمده است:در سال 1949 یک افسر پلیس وظیفه شناس در اداره پلیس لس آنجلس به نام جان به دستور مافوق خود پارکر گروهی از افسران را برای مقابله با گانگستر معروف میکی کوهن دور هم جمع می کند از آنجا که کوهن ماموران پلیس، شهردار و قاضی را همراه خود کرده است مقابله رو درو با او امکان پذیر نیست و...

فیلم سینمایی عمارت آقای تانر

کارگردان این فیلم سینمایی،"استفان لیبرسکی"است که در آن"ژان پل روو"،"میشل مولر"و"آنالیز هسلم"بازی کردند.

درخلاصه داستان این فیلم آمده است: پل تانر مستند ساز حیات وحش است و زندگی بسیار آرامی دارد. او و نامزدش لیندا برای آغاز زندگی مشترک به دنبال خانه ای می گردند که نامه ای زندگی آنها را دستخوش تحولی بزرگ می کند. در این نامه آمده است که به پل تانر یک عمارت بزرگ در خارج از شهر به ارث رسیده و او برای مطلع شدن از ارثیه پیش وکیلش می رود و متوجه می‌شود که...

عمارت آقای تانر محصول سال 2010 فرانسه در ژانر خانوادگی و زندگینامه‌ای ساخته شده است که روز پنج شنبه 28 اسفند ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی آدم های خوب

این فیلم محصول سال 2014 آمریکاست که دارای ژانری اکشن جنایی است.

این فیلم درباره ی زوجی است که در لندن زندگی می کنند و هنگامی که مشغول بازسازی خانه ی پدری زن می شوند بدهی زیادی بالا می آورند. در این میان آنها متوجه می شوند که مستاجر آپارتمان طبقه زیر آنها به قتل رسیده است و در صحنه جرم۴۰۰,۰۰۰دلار را می ربایند. اما زمانی که آنها شروع به خرج کردن پول می کنند و گمان دارند همه چیز تمام شده است، آغاز یک اتفاق شوم برای آدمهای این ماجراستعلاقه مندان می توانند این فیلم را پنج شنبه شب ساعت 23:20و در برنامه سینما یک تماشا کنند.

فیلم سینمایی فرید بهاری

فیلم سینمایی"فرید بهاری"به کارگردانی مهرداد خوشبخت و به تهیه کنندگی رضا جودی است که در آن بهنام تشکر، جمشید جهانزاده، فریبا نادری، افشین نخعی، پروین ملکی، اکرم مطلبی، محمد علی دشتی و هادی پیرهادیایفا نقش کردند.

در خلاصه داستان این به قلم مهدی سجاده چی آمده است: فرید بهاری که فردی دروغگو و خیال پرداز است روزی متوجه می شود سه شخصیت کاملا مشابه او که هر کدام یکی از صفت های اخلاقی بد وی را دارا هستند در روند زندگی عادی او اختلال ایجاد کرده اند. بر اثر دردسرهای این سه شخصیت، فرید بهاری مصمم می شود...

این فیلم روز جمعه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار