نويدکيا : تعطیلات نظم تیمی ما بهم را ریخت

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت:سپاهان به خاطر تعطیلات در جریان مسابقات قرار ندارد و نمی تواند به اندازه تیم هایی که مسابقات آسیایی را پشت سرمی‌گذارند با طراوت بازی کند. .

رسول نويدکيا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: تیم هایی که در جريان مسابقات قرار دارند راحت‌تر و بهتر مي‌توانند نتيجه بگيرند. وقتي تيمي پشت سر هم بازی می‌کند با تيمی که هرچند هفته يک بار بازی می‌کند فرق دارد. تيم ما نيم فصل اول روی غلطک افتاده بود و داشتیم نتيجه می‌گرفتیم که يک دفعه ليگ تعطيل شد و پس از تعطيلات طولانی مدت چون بازيکنان ازجريان مسابقات خارج شده بودند نتوانستيم مثل قبل نتيجه بگيريم.

وی ادامه داد: تیم ما از نظر نفرات مشکلی ندارد.تیم ما هیچ وقت غيبت چند بازيکن را ملاک اصلی شکست قرار نمی‌دهد اما این یک واقعیت است که در تمرینات ما همیشه همه نفرات نبودند و آن یک دستی و نظم تیمی از بین رفت.سپاهان يک مقدار بيش از حد مصدوم و محروم وحتی ملی‌پوشان غايب اميد و بزرگسالان داشته که خيلی به ضررمان تمام شده است.

این بازیکن با اشاره به این که کارسپاهان براي کسب قهرماني سخت شد گفت: کارمان سخت شده اما چون فاصله امتيازات کم است و هنوز هشت هفته نيز از مسابقات باقی مانده می‌توانیم  نتایج از دست رفته را جبران کنیم. چون بازی‌های سخت سپاهان با تيم‌های بالای جدولی به پايان رسيده و حريفان ما با هم بازی دارند که نتایجشان در موقعیت ما تاثیر خواهد گذاشت.از این رو به نتایج آنها چشم نیز دوختیم و امیدوارم به هدف خود در این فصل دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار