مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور

عسگری قهرمان دسته 62 کیلوگرم شد

مسابقات قهرمانی کشور وزنه دسته 62 با قهرمانی مجید عسگری پیگری شد.

عسگری قهرمان دسته 62 کیلوگرم شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مجید عسگری پس از ماه ها دوری از وزنه‌برداری توانست قهرمانی این دوره از مسابقات را در دسته 62 کیلوگرم کسب کند.

وی در یکضرب وزنه 126 کیلو و در دوضرب 160 کیلو را بالای سر برد عنوان قهرمانی را با مجموع 286 بدست آورد.

علی اصغر غفوری از اصفهان دوم شد. وی در یک ضرب 125 کیلوگرم و دوضرب 143 را بالای سر برد و با مجموع 268 دوم شد.

یعقوب پشوتنی با مهار وزنه 120 کیلوگرم در یک ضرب و 142 در دوضرب با مجموع 268 سوم شد.

**حاشیه‌های افتتاحیه

در مراسم افتتاحیه مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون وزنه برداری، تورج فرهادی رئیس هیئت استان تهران و نصراله دهنوی و عربشاهی حضور دارند.

حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون در حاشیه افتتاحیه رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور گفت: سخن گفتن در جایی که بزرگان هستند بسیار کار سختی است اما اولین موضوعی که باید مطرح کنم این است که پس از برعهده گرفتن سرپرستی فدراسیون اولین ماموریتم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بود.

وی افزود: ورزشکار زحمت می‌کشد تا خودش را نشان دهد و در این رقابت هاست که وی میتواند خودش را مطرح کند.

طباطبایی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه در پایان سال قرار داریم برگزاری این رقابت های مشکل بود اما با همکاری اهالی وزنه برداری برنامه ریزی راحت شد و این مسابقات را برگزار کردیم.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: من افتخار میکنم در خدمت وزنه برداری باشم و امیدوارم اثر خوبی بر این رشته بگذارم و شاهد پیشرفت این رشته باشم.

تورج فرهادی رئیس هیئت وزنه برداری استان تهران در حاشیه افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: امیدوارم این مسابقات خاطره خوبی بر جای بگذارد و نتیجه آن شناخت وزنه برداران خوب و با استعداد باشد.

فرهادی در ادامه بیان کرد: در هر کشوری برای پیشرفت و توسعه آموزش هایی داده می شود که می تواند در هر زمینه ای باعث پیشرفت شود مخصوصا در ورزش که به تنهایی باعث اقتدار یک کشور می‌شود.

وی در پایان: با یک نگاه مثبت به وزنه برداری می‌نگریم که هر روز بهتر از دیروز شود و همچنین تهران را به جایگاه واقعی اش می‌رسانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار