در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

احضار «م.ه» برای ابلاغ حکم به دادگاه انقلاب

یک منبع آگاه از احضار «م.ه» به دادگاه انقلاب و ابلاغ حکم وی خبر داد.

احضار «م.ه» برای ابلاغ حکم به دادگاه انقلابیک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به احضار «م.ه» به دادگاه انقلاب برای ابلاغ حکم، اظهار داشت: قرار بود متهم به اتفاق وکلایش برای دریافت ابلاغ حکم صادره به دادگاه انقلاب مراجعه کند.

وی ادامه داد: «م.ه» و وکلایش برای دریافت ابلاغ حکم، تا ساعت 15 روز گذشته به دادگاه مراجعه نکردند و بیش از این مجاز به اطلاع رسانی نیستم.

شایان ذکر است؛ «م.ه» بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 از ایران خارج شد و بعد از گذشت حدود سه سال شامگاه یکشنبه 2 مهر ماه سال 91 با پرواز شماره EK977 هواپیمایی امارات، از دبی به کشور بازگشت، وی پس از بازگشت به تهران در فرودگاه توسط نماینده دادستانی بازداشت شد اما تعهد داد تا 24 ساعت بعد خود را به دادستانی معرفی کند.

وی یک روز بعد یعنی سوم مهر ماه به دادسرای امنیت رفت اما در ساعات پایانی همان روز با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان اوین شد که این بازداشت 2 ماه و 23 روز طول کشید و سرانجام در تاریخ 26 آذر سال 91 با قرار وثیقه 10 میلیارد تومانی آزاد شد.
 
گفتنی است؛ پرونده «م.ه» با کیفرخواستی ۱۲۵ صفحه‌ای، ۱۵ اردیبهشت ۹۲ از سوی دادگاه به دادسرای تهران بازگردانده شد تا ایرادات آن برطرف شود و در نهایت 11 مردادماه امسال و پس از گذشت 679 روز رسیدگی مجدد آغاز شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: احضار ، دادگاه ، انقلاب ، حکم ، وکیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار