اتفاقی عجیب در روئینگ

اول تمرین بعد برنامه ریزی در نهایت تست گیری!

قهرمان تیم ملی روئینگ فدراسیون قایقرانی گفت: با وجود نداشتن مربی خودمان تمرینات را بی وقفه انجام دادیم و بعد از این مدت مجدد باید با وزن 71 کیلو گرم تست گیری شویم.

امیر آقا زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مقرر شد که ناخدا امینی سفری به چین داشته باشد و مذاکراتی با مربی ما (لیو) انجام دهد. 
 
وی افزود: ما نفرات انتخابی برای سفر، چین بودیم ولی هم اکنون می‌گویند که باید بار دیگر تست گیری شود و بلاتکلیف مانده‌ایم. 
 
آقا زاده در ادامه بیان داشت: من و سیاوش سعیدی و حبیبیان با هم تمرین می‌کردیم ولی حبیبیان در حال حاضر به شهر خودش رفته است. 
 
وی در خصوص اینکه تمریناتشان‌ را زیر نظر چه کسی انجام می‌دهند گفت: ما تمرینات را زیر نظر کسی انجام نمی‌دهیم و خودمان نسبت به کاری که می‌خواهیم به آن برسیم تمرین می‌کنیم از طرفی قراره که اعزام شویم ولی اعلام کردند که باید مجدد تست گیری کنید ووزن بدنی‌تان 71 کیلو باشد در صورتی که برای مسابقات جهانی وزن متعادل 72 کیلو و نیم مورد نظر است. 
 
آقا زاده در ادامه بیان داشت: همچنین با توجه به اینکه در فصل زمستان به سر می‌بریم فشار زیادی را باید متحمل شویم و با این شرایط باید کار کرد. 
 
 وی در ادامه خاطر نشان کرد: فدراسیون هم مشکلات خودش را دارد ولی به ما در این خصوص چیزی نگفته‌اند و با ناخدا امینی هم که صحبت می‌کنیم می گویند ما تلاش خودمان را می کنیم و همه چیز روی روال خودش در حال طی شدن است. 
 
وی در خصوص کمک مربیان داخلی فدراسیون به آنها گفت: در اردوهامون خودمان تمرین می کنیم ولی اگر کمک بخواهیم مربیان دیگر از جمله محمد علی قرائت چنانچه کمکی از دستشون بر بیاید کوتاهی نمی‌کنند. 
 
وی در ادامه بیان داشت: از طرفی قرار بود که در یکی از کاپ‌های سال آینده در اردیبهشت، خرداد و تیر برگزار می شود شرکت کنیم ولی با این وجود فکر نمی‌کنم که الا به کاپ برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار