پخش «کلم پلو» با ژانر اجتماعی از شبکه استانی فارس

فیلم تلویزیونی "کلم پلو" به کارگردانی مصطفی نامجو و تهیه کنندگی سید کاظم احمدی به زودی از شبکه استانی فارس به روی آنتن می‌رود.

پخش «کلم پلو» با ژانر اجتماعی از شبکه استانی فارسسجاد عبدی بازیگر "کلم پلو" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: تصویربرداری این فیلم تلویزیونی در روستای "کلاه سیاه" از توابع نور آباد استان فارس توسط دوربین سعید انفرادی به ثبت رسیده است. 

این بازیگر تصریح کرد: این فیلم تلویزیونی در ژانر طنز اجتماعی داستان دختری از یک خانواده روستایی را روایت می‌کند که دختر با ورود به شهر برای ادامه تحصیل با اتفاقات و مسائلی روبرو می‌شود و ماجراهایی برایش رقم می‌خورد. 

بازیگر فیلم "کلم پلو" افزود: در این پروژه تلویزیونی در کنار هنرمندانی چون مصطفی نامجو، هادی دهقان، الهام کشاورزی و سید کاظم احمدی به ایفای نقش پرداختم. 

عبدی، در خصوص نقش خود در تله فیلم "کلم پلو" بیان کرد: در این پروژه نقش یک پلیس آگاهی در لباس شخصی را برعهده دارم. 

وی با اشاره به این امر این پروژه با گویش لری استان فارس تهیه و تولید شده گفت: این فیلم تلویزیونی با پخت غذای کلم پلو به عنوان یکی از غذاهای سنتی و محلی استان فارس به پایان می‌رسد. 

این بازیگر در خصوص عوامل سازنده‌ این تله فیلم عنوان کرد: مصطفی نامجو کارگردان، سید کاظم احمدی تهیه کننده، سعید انفرادی مدیر تصویر برداری، علی فخار مشاور کارگردان، سجاد رزمجو مدیر تولید و مهدی بازیار مدیر صدابرداری از عوامل این پروژه هستند. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار