سنندج؛

معرفی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان به عنوان ستاد برتر کشور

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت:باتوجه به نیت پاک و خالصانه رؤسای ستادها در استان،ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان به عنوان ستاد برتر کشور شناخته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارسنندج، محمود الله مرادی در همایش تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر گفت: از جمله عواملی که باعث این موفقیت شده است، نیت پاک و خالصانه رؤسای ستادها در استان بوده است.

وی افزود: اگر چه تا کنون تنها 40 درصد از اهداف ستاد در استان تحقق یافته است اما همین امر موفقیت بزرگی برای استان کردستان است.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: این همایش می تواند موجب هم اندیشی بیشتر با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان ها شده و پیشرفت بهتر در این زمینه را در پی دارد.

الله مرادی با اشاره به اینکه تلاش های صورت گرفته در سال 93 بیشتر بر ساختار ستاد متمرکز بود، گفت: در سال 94 تمام تلاش ها بر کیفی سازی همراه با گسترش این فریضه در جامعه متمرکز می شود.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان در پایان یادآور شد: در سال آینده همچنین کانون های فرهنگی در شهرستان ها ایجاد می شود که بر اساس رایزنی های انجام شده با مسکن و شهرسازی، مقرر شده است که زمین هایی به این مراکز تعلق بگیرد تا امکان راه اندازی هر چه سریعتر آن ممکن شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.