اسکوچیچ: لازم باشد از سربازان استفاده می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت:‌استفاده از بازیکنان سرباز با توجه به دور بودن آن‌ها از میادین کار غیر منطقی است اما اگر لازم باشد از حضور آن‌ها استفاده خواهم کرد.

اسکوچیچ: لازم باشد از سربازان استفاده می‌کنمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر الهلال اظهار داشت: فردا بازی سختی در مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا خواهیم داشت و با توجه به احترام خاصی که برای آن‌ها قائل هستم اما امیدواریم بتوانیم در بازی فردا پیروز شویم.
 
فردا بازی سختی در مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا خواهیم داشت و با توجه به احترام خاصی که برای آن‌ها قائل هستم اما امیدوارم بتوانیم در بازی فردا پیروز شویم.
 
وی بیان کرد:‌در کل تیم الهلال نسبت به تیم‌ ما سیستم چرخشی خوبی را اجرا خواهد گذاشت چرا که آن‌ها یک بار در لیگ عربستان بازی می‌کنند و یک بار هم در باشگاه‌های آسیایی به همین خاطر سیستم بازی‌شان در هر دو جام با هم متفاوت است.
 
تیم الهلال از نظرات قابل قبولی برخوردار است و گاهی اوقات با نفراتی دیگر در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا نسبت به لیگ عربستان به میدان می‌رود.
 
اسکوچیچ تصریح کرد:‌ من از هواداران می خواهم که ما را مورد حمایت قرار دهند چرا که حضور آن‌ها در ورزشگاه‌ها باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان می‌شود، تیم الهلال خوب بازی می کند و تماشاگران امیدوارند یک بازی زیبا قابل قبول را از دو تیم نظاره گر باشند. 

وی درباره بخشش بازیکنان سرباز افزود:‌جا دارد تشکر ویژه‌ای از مسئولان استان و کشور داشته باشم چرا که آن‌ها بازیکنان سرباز را که محروم بودند برای این دیدار در اختیار ما قرار دادند تا بتوانیم از این بازیکنان استفاده  کنیم، هر چند استفاده از این بازیکنان که بعضی از آن‌ها مدتی از میادین دور بودند غیر منطقی است ولی در این شرایط اگر مجبور شوم از آن‌ها استفاده می کنم. 

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم بازیکنان ما برای بازی فردا با هم متحد شوند و بتوانیم برنده از میدان خارج شویم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار