مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی:

تولید گاز شرکت نفت مناطق مرکزی در سال ٩٣ افزایش یافت

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: با تدوین برنامه جامع تولید نفت و گاز در شرکت نفت مناطق مرکزی در سال ٩٣، تولید گاز این شرکت افزایش یافت.

اتونشر///تولید گاز شرکت نفت مناطق مرکزی در سال ٩٣ افزایش یافتبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران سلبعلی کریمی، در مراسم تودیع و معارفه مدیران وسرپرستان مدیریتهای مهندسی و ساختمان و برنامه‌ریزی این شرکت با اشاره به ساختار سازمانی صنعت نفت به عنوان موتور محرکه توسعه کشور،‌ اظهار داشت: در سازمانی فعالیت می‌کنیم که محوری‌ترین سازمان کشور در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، افزود: تجربه ثابت کرده هر زمان صنعت نفت پویا بوده، تاثیر خود را در سطح ملی، منطقه‌ای به جا گذاشته است. با این پشتوانه و جایگاه نمی‌توانیم بدون راهبرد، رویکرد، نظم و برنامه کار کنیم.

کریمی با بیان این‌که شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در ٧٥ درصد از گستره جغرافیایی ایران فعالیت دارد، تصریح کرد: با توجه به نقش کلیدی این شرکت در ساختار توسعه کشور باید در شیوه رفتار و برخورد نیز الگو باشد، زیرا نفت به عنوان یک سرمایه ملی و انفال به شمار می رود و مردم انتظار دارند این ثروت ملی در دست افراد موثر، معتمد و مثبت باشد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ادامه داد: نمی‌توانیم بهره‌مندی ومنفعت شخصی را دنبال کنیم در حالی که امانت دولت در اختیار ما قرار دارد، باید از این اعتمادی که به ما شده برای تحقق اهداف و برنامه‌های کلان برنامه‌های نظام استفاده کنیم. 

کریمی در ادامه از اقدامهای اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE به دلیل سپری کردن سالی بدون حادثه و مدیریت امور فنی که با تدبیر و همکاری با شرکتهای تولیدی بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرق و غرب موفق شد از بروز حادثه در عملیات حفاری دو حلقه چاه در سال جاری جلوگیری کند، تشکر کرد.

وی از جمله دستاوردهای شرکت در سال ٩٣ را تدوین برنامه جامع تولید نفت و گاز پس از هشت ماه یاد کرد و گفت: تدوین این برنامه سبب افزایش تولید گاز در شرکت نفت مناطق مرکزی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، کریمی اصلاح فرایندها، شناخت بهتر نیروی انسانی از عملکرد تیمی، فرهنگ سازمانی و اعتمادسازی را از دیگر فعالیتهای قابل توجه شرکت نفت مناطق مرکزی در کنار انجام تعهدهای تکلیفی تولید نفت و گاز در سال ٩٣ اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به نامگذاری سال ١٣٩٣ به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری و لزوم تداوم رویکرد مدیریت جهادی، تصریح کرد: امسال با رویکرد مدیریت جهادی، شاهد تحول و حرکت بزرگی در کل کشور بودیم، ضمن این که می‌توان با کار مضاعف در بخشهای مختلف به دولت کمک کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تولید ، نفت ، گاز ، حفاری ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار