عوامل «پرده نشین» در ویژه برنامه تحویل سال شبکه قرآن

«هفت سلام» ویژه برنامه تحویل سال به تهیه کنندگی سید مهدی قریشی با موضوعات قرآنی ویژه ایام فاطمیه از شبکه قرآن به روی آنتن می‌رود.

سید مهدی قریشی تهیه کننده ویژه برنامه تحویل سال شبکه قرآن در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه گفت: با توجه به اهانت به حضرت محمد (ص) در تهیه و تولید این برنامه سعی کردیم با هر بار خارج شدن دوربین از استودیو آیتم‌هایی با ذکر صلوات در برنامه طنین انداز شود.

وی با اشاره به حضور خانواده شهید "هادی باغبانی" شهید مدافع حرم و مستند ساز سوریه افزود: در بخشی از برنامه ویژه تحویل سال از همسر و دختر شهید حسن تهرانی مقدم دعوت کردیم تا گفتگوی ویژه‌ای را تقدیم مخاطبان می کنیم.

قریشی عنوان کرد: "یاد" عنوان آیتم دیگری از این ویژه برنامه بوده که افرادی که درسال‌های گذشته از جمله "مهدوی کنی" حضور داشتند نیز با تصاویری به صورت پلی بک یاد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: "میراث ماندگار" بخش دیگری از ویژه برنامه "هفت سلام" است که در آن به موضوع وقف کردن با حضور بهروز شعیبی و محمود رضوی به عنوان کارگردان و تهیه کننده سریال "پرده نشین" خواهیم پرداخت.

این تهیه کننده تصریح  کرد: در بخشی از این برنامه 12 قسمتی سعی کردیم از فردی که به خلاقیت قرآنی خود در یکی از روستاهای مازندران توانسته سقف خانه‌ی خود را با دعای زیبای جوشن کبیر به صورت معرق طراحی کند بهره ببریم.

وی با اشاره به "هفت سلام" عنوان برنامه که هفت سلام قر آنی را در بر می‌گیرد افزود: بهترین عکس از هفت سین قرآنی و بهترین پیام تبریک سال تحویل با محوریت بهار فاطمی به صورت 2 مسابقه ی مجزا برای علاقمندان به این بخش در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه "هفت سلام" 29 اسفند ساعت 17 تا اذان صبح به مدت 12 ساعت با اجرای هادی ربیعی ، ارسیا صنعتی ، فرشته ایزدی و بهاره امیری از شبکه‌ قرآن به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار