هانی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آمریکا اجازه نخواهد داد احزاب افراطی رأی اکثریت را در کِنِست به دست آورند

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آمریکا در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی اجازه نخواهد داد احزاب افراطی، رأی اکثریت را در کِنِست به دست آورند.

"حسن هانی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه اختلافات میان نتانیاهو و اوباما دیگر بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: این اختلافات از سال‌ها پیش به دلیل اقدامات خشونت آمیز نتانیاهو علیه فلسطینیان که هزینه سیاسی سنگینی برای ایالت متحده آمریکا به همراه داشت، آغاز شده است.
 
وی ادامه داد: این هزینه‌ها موجب شده دموکرات‌ها و  جمهوری خواهان نسبت به سیاست‌های نتانیاهو و اهداف راست‌گرای رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کنند. 
 
این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: اخیرا شاهد اختلاف جدیدی میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا بر سر پرونده هسته‌ای ایران هستیم و این امر به گونه‌ای شدت گرفته که نتانیاهو علی‌رغم مخالفت اوباما وارد آمریکا شده و در کنگره سخنرانی کرده و از تریبون این کنگره علیه ایران اظهارات خود را ارائه کرد.

هانی‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی اجازه نخواهد داد احزاب افراطی، رأی اکثریت را در کنست به دست آورند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نتانیاهو ، حزب ، لیکود ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار