ساری؛

فرماندار محمودآباد: ورزش باید در آموزشگاه‎ها احيا شود

فرماندار محمودآباد گفت:ورزش باید در آموزشگاه‎ها احيا شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛فرزانه ضمن بیان این مطلب افزود: ورزش آموزشگاه‌ها در حال حاضر فعاليت خوبي ندارند ولي در صورت احيا كمك حال خوبي براي استان است.

وی با بيان اينكه ورزش در آموزشگاه‌ها خاموش است، افزود: پتانسيل ورزش مازندران در كشور بالا است ولي به اين استعدادهاي درخشان توجه خاصي نشد.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اينكه ورزش در مازندران زبانزد است، تصريح كرد: ورزش مازندران از نظر نيروي انساني غني است ولي مشكل ورزش مازندران عدم حمايت سرمايه گذاران است.

فرزانه با اشاره به اينكه مازندران در اكثر رشته‌ها سرآمد ورزش كشور است، گفت: بازيكن خوب و موثري در رشته‌هاي مختلف داريم اما به خاطر مشكلات مالي و عدم اسپانسر از داشتن تيم ليگ برتري محروم هستيم.

وي با بيان اينكه براي موفقيت ورزش بايد به بخش خصوصي ورود كنيم، افزود: در حال حاضر كشورهاي مختلف براي توسعه و رشد ورزش به طرف خصوصي سازي رفتند و مسئولان ورزش ما هم بايد براي تقويت تيم شان به دنبال خصوصي سازی بروند.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اينكه به جز كشتي در ديگر رشته‌ها نيز مي‌توانيم موفق باشيم، یادآور شد: در صورت بها و اهميت به كليه رشته‌هاي ورزشي و نگاه ويژه مسئولان به ورزش، ظرفيت و توان ورزشكاران مازندراني براي افتخارآفريني بروز مي‌كند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.