شماره ۱۰۰؛

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال

از این بسته می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار‌های این هفته دریچه را به صورت رایگان دانلود کنید؛ این نرم افزار‌ها در هفته گذشته جزو پربازدیدترین‌های صفحه "دریچه فناوری اطلاعات" بود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ممکن است هفته گذشته آنقدر مشغول کارهای روزمره خود بودید که نتوانسته‌اید به دریچه فناوری اطلاعات سر بزنید و نرم افزارهای کاربردی برای رایانه، تبلت و یا تلفن همراه‌تان دانلود کنید. برای همین هست که ما جمعه‌ها بسته هفتگی را منتشر می‌کنیم تا آن دسته از کاربرانی که مشغله کاری فراوانی داشتند بتوانند آنچه که در یک هفته معرفی شده را یکجا ببینند. در این بسته نرم افزارهایی را که در یک هفته گذشته جزو بهترین و پرکلیک ترین‌های صفحه دریچه بود را برای شما کاربران عزیز آماده می‌کنیم تا بتوانید به صورت رایگان برترین نرم افزارها را از این بسته دانلود کنید.

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال




یک شبکه اجتماعی ایرانی به جای وایبر؛
با نرم افزار ایرانی ساینا می‌توانید به صورت رایگان با دوستان خود ارتباط باشید، ساینا امکانات برقراری تماس رایگان، ارسال پیام متنی، چت گروهی، ارسال عکس، فیلم و استیکر های جذاب و دوست داشتنی را داراست و خود را رقیب جدی وایبر و واتس‌اپ معرفی می‌کند.
بیشتر ما کاربران وایبر می‌دانیم که این اپلیکیشن توسط سازندگان اسرائیلی طراحی شده و از اطلاعات کاربرانش جاسوسی می‌کند، اما به دلیل رایگان بودنش همه ما از آن استفاده می‌کنیم و هر روز  هم خطر سرقت اطلاعات‌مان را داریم. استفاده از شبکه‌های فضای مجازی بسیار مناسب است اما زمانی بهتر می‌شود که از نسخه ایرانی آن استفاده کنیم. مدتی است که متخصصان جوان ایرانی روی یک اپلیکیشن بسیار جذاب به نام ساینا در حال فعالیت هستند و هر چند وقت یکبار نسخه جدید از این برنامه را با قابلیت‌های بسیار زیاد و متنوع و مطابق با فرهنگ ما ایرانی‌ها تزریق اپ استورهای ایرانی می‌کنند و کاربران زیادی هم روزانه آن را دانلود می‌کنند. خوشبختانه ساینا تمامی قابلیت‌های وایبر و واتس‌اپ و حتی بیشتر از آن‌ها را در خود گنجانده است و به همین منظور خود را رقیب سر سخت وایبر می‌داند. ساینا همینطور در این نسخه استیکرهای زیبایی منتشر کرده است که همگی توسط گرافیست‌های ایرانی طراحی شده است. از این برنامه می‌توان به عنوان بهترین جایگزین رومینگ در تماس‌های بین المللی استفاده کرد. شما می‌توانید با سایر کاربران ساینا، رایگان تماس بگیرید، پیام متنی، عکس و فیلم به اشتراک بگذارید و با تمامی شماره‌ها در سراسر دنیا تماس ارزان برقرار کنید و هزینه‌های سنگین رومینگ را نپردازید. با حفظ شماره خود، به شماره‌های مختلف اعم از ثابت و همراه در مقاصد داخلی و خارجی اعم از ایران و خارج از ایران، تماس باکیفیت و ارزان قیمتی را تجربه کنید. ساینا با ریشه فارسی، به معنی سیمرغ می‌باشد که سیمرغ در زبان فارسی نماد دانایی و خرد و پرنده پیروزی و خوشبختی است. نکته بسیار مهم این برنامه امن بودن آن است.

دانلود کنید: وایبر ایرانی از راه رسید

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال


برای رایانه؛
Adobe LeanPrint نرم افزاری است برای بهینه سازی فرایند چاپ برای کاهش مصرف جوهر پرینتر است.
معمولاً کاربران به هنگام استفاده از چاپگرهای رنگی یا سیاه سفید همواره نگران مصرف بیش از حد جوهر و تمام شدن زود هنگام تونر چاپگر مخصوصاً در چاپگرهای رنگی هستند، چرا که این امر به نوبه خود بالا رفتن هزینه‌های چاپ و در نتیجه کاهش سود را به دنبال دارد. شرکت ادوبی به تازگی نرم‌افزاری تولید و عرضه کرده است که ادعا می‌شود استفاده از آن تا 40 درصد در مصرف جوهر چاپگر صرفه‌جویی می‌کند.


دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال


مربی همراه؛
ورزش بدنسازی و پروش اندام یکی از محبوب ترین ورزش ها می باشد که علاقمندان زیادی دارد. و حتما شما هم به این ورزش روی آورده اید تا بتوانید یک بدن زیبا و ایده ال داشته باشید. داشتن یک بدن زیبا و اندامی نیازمند تمرین های مناسب، مربی خوب، رژیم غذایی مناسب و زمان مناسب ورژش کردن بسیار موثر است. با نرم افزار بدنساز همراه می توانید یک مربی بدن ساز را همیشه همراه خود داشته باشید. و از برنامه های غذایی و ورزشی آن استفاده کنید. اگر شما هم از علاقمندان و یا ورزشکاران این رشته هستید این برنامه مختص شماست. امروزه ورزش بدنسازی به صورت علمی و بسیار پیشرفته تر از گذشته شده است و حرکات زیادی را در برمی گیرد. مسلما یادگیری تمامی این حرکات نیازمند یک مربی حرفه ای است با این برنامه می توانید مربی خود باشید و تمامی حرکات بدنسازی که شامل بیش از 100 تمرین می باشند را فرا بگیرید. تمامی تمرینات بصورت تصویری در برنامه قرار داده شده اند. همچنین امکان جستجو و نشان دار کردن و اشتراک گذاری حرکات در برنامه وجود دارد.

بدنسازی

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال


یک نرم افزار برای افزایش طول عمر ماهی قرمز؛
مهم ترین دلیل مرگ و میر بالای ماهیان قرمز عدم آشنایی مردم با نحوه نگهداری و مراقبت از ماهی قرمز است. ماهیان قرمز به علت نگهداری در ظروف نامناسب و غذا دهی نامناسب موجب مرگ آنها می شوند با این نرم افزار ماهی های شما عمر بیشتری می کنند.
ماهی قرمز نسبت به دیگر ماهیان آکواریومی مقاومت بالایی دارد و در صورت رعایت نکاتی ساده و آسان می تواند سالهای زیادی عمر کند و اینکه این ماهی نازک نارنجی و مردنی به حساب می آیند ناشی از این است که مردم روش نگهداری آنها را نمی دانند. آشنایی با بیماری های این گونه ماهی ها و روش های پیشگیری و بعضا درمان آنها می تواند مفید باشد. بیماری ها سبب بروز رفتار غیر طبیعی در ماهی و همچنین تغییر شکل بدن ماهی می شوند. برخی از عفونت های ناشی از وجود باکتری، قارچ و پروتوزوئرها سبب مرگ و میر در مقیاس بالا در ماهیان می شوند. اما نرم افزاری که برای شما کاربران گرامی آماده دانلود کرده ایم بسیار مفید و کاربردی می باشد.

ماهی قرمز عید

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال


سال نو مبارک؛
نوروز را ایرانیان گرامی می‌دارند و آیینی است کهن که گرچه طی هزاران سال دگرگون یافته، اما هرگز از میان نرفته و از سوی اقوام و مذاهب مختلفی که در سرزمین ایران حضور پیدا کرده‌اند، مهر تأیید خورده است. بدین سان امروزه نوروز از نمادهای بزرگ و وحدت بخش ملت ایران با همه تکثرهای قومی، مذهبی، فرهنگی و زبانی است. آیین‌ها و رسم‌های مردم فرآیند الزامات و نیازهای درهم تنیده مادی و معنوی، در پیوند جغرافیایی و شیوه‌های تولید و ساختارهای اقتصادی دورهای مختلف ا‌ند که برحسب ضرورت پیوسته در حال تغییرند و به مقوله‌هایی که در ژرفا معنا دارند پاسخ می‌دهند. نوروز تنها جشنی است که از دوران باستان با عظمت تمام و همراه با انبوهی افسانه و آیین تا به امروز ادامه یافته است. عظمت نوروز را از نقشهای تخت جمشید گرفته تا آثار ادبی و هنری گوناگون عربی و فارسی در همه جا می‌توان یافت. از جشن‌های متعددی که در ایران باستان مرسوم بوده، یا از جشن‌های اندکی که از آن عهد به یادگار مانده، هیچ یک به طول و تفصیل نوروز نیست. نوروز جشنی است که یک جشن کوچک‌تر (چهارشنبه سوری) به پیشواز آن می‌آید و جشنی دیگر (سیزده به در) به بدرقه آن و نماد آن انداختن سفره هفت سین است.

هفت سین

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال


برای رایانه؛
پخش کننده قدرتمند jetAudio با پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج دنیا توانسته کاربران فراوانی را برای خود جذب کند و توانسته یکی از محبوب ترین پلیرهای صوتی و تصویری در جهان شناخته شود. البته محبوبیت این نرم افزار فقط به خاطر پشتیبانی از فرمت های رایج نیست، بلکه نرم افزار مانند یک مبدل فایل های صوتی و تصویری عمل می کند و شما می توانید فایل های مد نظرتان به فرمت های دلخواه خود تبدیل کنید، علاوه بر تبدیل فرمت ها قادر خواهید بود که فایل های صوتی و تصویری را با بهترین کیفیت ویرایش کنید. از ویژگی های کاربردی نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان ساخت cd و dvd های صوتی و تصویری، امکان تهیه عکس از فیلم ها، ویرایش فایل های صوتی و ... اشاره کرد.

دانلود کنید : قدرتمندترین پخش کننده فایل‌های تصویری

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال


برای رایانه، اندروید و iOS؛
اگر به دنبال مرورگری سریع، قابل اطمینان و با امنیت بالا برای وبگردی هستید، توصیه ما آخرین نسخه گوگل کروم است که می‎توانید آن از اینجا دانلود کنید.
نسخه جدید مرورگر اینترنت گوگل کروم (Google Chrome)، از شاخص‌های امنیتی بسیار مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگرهای مطرح مانند سافاری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند. گوگل کروم از قابلیتی با نام مرور ناشناس (Incognito) بهره می‌برد، که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با مرور وب‌سایت‌ها هیچ ردپایی از خود بر جای نگذارد، حتی فایل‌های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جستجو در سیستم زنده خواهند بود.

گوگل کروم، مرورگری با امنیت بالا برای وبگردی + دانلود

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال


برای اندروید؛
پارمیس همراه امکان کنترل تمامی هزینه ها، درآمد ها و مشاهده گزارشات متنوع را برای کاربران فراهم می کند.
امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و همچنین توسعه فرهنگ مالی افراد و خانواده ها، استفاده از نرم افزاری متناسب بر روی دستگاهی مناسب بیش از پیش نمود دارد. اگر اهل حساب و کتاب هستید و یا می خواهید از این پس مدیریت حساب و کتاب خود و یا خانواده خود را شروع کنید، اگر مدیریت حساب و کتاب برای شما به یک دغدغه تبدیل شده است و به دنبال نرم افزاری قوی بر روی دستگاه اندرویدی خود می گردید، پارمیس همراه، با در اختیار قرار دادن امکانات متنوع و منحصر به فرد بهترین انتخاب شما خواهد بود. این نرم افزار امکان کنترل تمامی هزینه ها، درآمد ها و مشاهده گزارشات متنوع را برای کاربران فراهم می کند.
 

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال


برای اندرویدی‌ها؛
برنامه Adobe Photoshop Touch از برنامه‌های پرکاربردی است که می‌توانید با آن بهترین اثرها را خلق کنید. این نرم افزار ویژگی‌هایی را برای شما در تلفن‌هوشمندتان رقم زده است که بتوانید به راحتی تصاویرتان را ویرایش کنید.
برنامه Adobe Photoshop Touch از برنامه‌های پرکاربردی است که این نرم‌افزار در نوع خود توانست موفقیت مناسبی را کسب کند و بعد از آن شرکت تولیدکننده آن یعنی Adobe Systems تصمیم گرفت تا نسخه اندرویدی آن را نیز منتشر کند و ما تصمیم گرفته‌ایم این نرم‌افزار را به شما معرفی و پیشنهاد دهیم تا بتوانید با استفاده از آن بهترین اثرها را خلق کنید. نرم‌افزار Adobe Photoshop Touch این ویژگی را برای شما در تلفن‌هوشمندتان رقم زده است که بسیار آسان بتوانید تصاویر را دستکاری کنید.


دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال


Ampere برنامه ای جالب در زمینه مدیریت و ارائه اطلاعات باتری تلفن همراه یا تبلت اندرویدی است، برنامه کمک می کند تا به صورت محسوسی مصرف باتری تلفن همراهتان را کاهش دهید.
همیشه یکی دغدغه های ما در استفاده از تلفن همراه یا تبلت این است که چقدر از شارژ باتری باقی مانده است و تا چه میزان می توان از آن استفاده کرد، برنامه کاربردی Ampere کمک می کند به صورت کامل و لحظه ای وضعیت باتری تلفن همراه تان را تحت نظر بگیرید و با مدیریت مصرف برنامه ها، سبب افزیش کارایی و عمر باتری گوشی یا تبلت اندرویدی شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سرعت بالا در راه اندازی، جلوگیری از مصرف پیش از حد برنامه های مخرب و غیر کاربردی، رابط کاربری ساده و دقیق اشاره کرد.
 
دانلود کنید: آمپرسنج باتری در تلفن همراه شما

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال



گزارش: از سالار واعظی


دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار