قزوین؛

آغاز توزیع میوه شب عید در استان قزوین

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: به منظور تنظیم بازار در آستانه سال نو، با پیش بینی مکان‌های ویژه از سوی تعاون روستایی استان توزیع میوه مورد نیاز شب عید در مناطق مختلف استان از روز گذشته آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ ناطق معین الدین اظهار کرد: همه ساله در آستانه عید نوروز میزان تقاضای خرید محصولات کشاورزی بویژه انواع میوه بالا می‌رود که با برنامه ریزی و اقدمات لازم برای تامین این نیاز اقدام می‌شود.

وی افزود: امسال مسئولیت توزیع میوه نوروزی از سوی وزارت صنعت به جهاد کشاورزی و متعاقب آن به تعاون روستایی واگذار شد که چون دیرهنگام بود شاید فرصت لازم برای برنامه ریزی لازم ایجاد نشد.

معین الدین ادامه داد:با تشکیل ستاد تنظیم بازار برای تهیه میوه شب عید با هماهنگی انجام شده برخی اقلام مانند پرتقال از استان مازندران و سیب از استان آذربایجان شرقی و غربی و استانهای جنوبی تامین شد و توزیع میوه ها از امروز در مکان‌های تعیین شده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: قیمت سیب توزیعی در استان قزوین هر کیلو ۲۶۰۰ تومان،پرتقال تامسون ۳۱۰۰ تومان و والنسیا ۳۵۰۰ تومان است که شهروندان با قیمت‌های تعیین شده می‌توانند خرید کنند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: آغاز ، میوه ، شب عید ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.