مدیر بخش مسابقه تیم ‫مک‌لارن‬،تنها اتومبیل این تیم بدون هیچ مشکلی کندترین اتومبیل در میان تیم‌ها بود و در رقابتی که تنها یازده اتومبیل به خط پایان رسیدند حتی امتیاز هم نگرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مک‌لارن هنوز با ‫هوندا‬ که شریک جدید تیم در زمینه تأمین موتور است، به چیزی که می‌خواست نرسیده است. اتومبیل جدید که با امیدهای فراوانی معرفی شد، در تست‌های پیش از آغاز فصل با مشکلات استقامتی بسیاری رو به رو بود و اتومبیل جدید در تست‌ها حتی نتوانست به اندازه مسافت یک گرندپری در پیست حضور داشته باشد.

بولیر گفت: فراری‬، ‫رنو‬ و ‫مرسدس‬ با هم تصمیم گرفتند تا موتورهای ‫توربو‬ را بسازند. بدون اینکه هیچ تستی داشته باشند، از سه سال قبل کار بر روی موتورها را شروع کردند.

وی ادامه داد:هوندا در ماه می ۲۰۱۳ عنوان کرد دوست دارد به ‫فرمول‌یک‬ برگردد و تنها یک و نیم سال زمان داشتند. به غیر از این، مک‌لارن برای اینکه دوباره همه چیز را از نو بسازد، یک دوران جدید را شروع کرد. گرچه همه اینها امیدوار کننده به نظر می‌رسد، اما به زمان هم احتیاج هست.

وی افزود:بعد از تمام شدن گرندپری استرالیا، در پدوک شایعه شده بود هوندا برای اینکه بتواند رقابت را تمام کند و به مشکل استقامتی برخورد نکند، قدرت موتورهای خود را کم کرده بود و این اختلاف چیزی در حدود ۲۰۰ اسب بخار بود.

بولیر در پاسخ به این سوال که آیا مک‌لارن می‌تواند برنده باشد.گفت: بله، این ممکن است. اما این در سه، چهار یا پنج رقابت بعدی اتفاق نمی‌افتد. اما این را باور دارم که ما پتانسیل رقابت داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار