مدیر بندر باهنر خبر داد

بازگشایی بنادر مسافری مرکز هرمزگان

مدیر بندر باهنر از بازگشایی بنادر مسافری حقانی، ذاکری و هرمز پس از چند ساعت تعطیلی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از مانا، محسنی اظهار داشت: به علت وزش باد شدید و متلاطم شدن دریا، مسیر دریایی بندرعباس به قشم و هرمز و بلعکس از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح دیروز بسته شد.

مدیر بندر باهنر با اشاره به اینکه این مسیرها که پرترددترین مسیرهای دریایی مسافری کشور محسوب می شوند, از ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه عصر دیروز بازگشایی شده اند، گفت: در حال حاضر شرایط مناسب شده و برای ترددها مشکل خاصی وجود ندارد.

محسنی ادامه داد: آبهای هرمزگان در اواخر سال و روزهای ابتدایی هر سال شاهد طوفان و وزش بادهای شدید است اما براساس آخرین اطلاعات بدست آمده از داده های هواشنتسی، تا هفته آینده مشکل خاصی در ترددها نخواهیم داشت.

وی با اظهار اینکه بندر مسافری شهید حقانی از صبح زود تا هر ساعتی از شب که مسافرین تقاضا داشته باشند، سرویس دهی دارد،بیان کرد: ۴۴ فروند شناور شامل تندرو و لنج در ایام نوروز با ظرفیت ۵ هزار صندلی آماده جابجایی مسافران و گردشگران هستند.

مدیر بندر باهنر بیان کرد: طی دوم فروردین ماه بیست هزار نفر از طریق بندر شهید حقانی بندرعباس که بندر مبدا محسوب می شود، به جزایر قشم و هرمز تردد داشته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار