اقبالی: فدراسیون هزینه هایمان را تامین کرده است/ آماده رقابت‌های چین تایپه می شویم

سرپرست شنا ناشنوایان گفت: فدراسیون ناشنوایان در سال 93 هزینه‌های انجمن شنا ناشنوایان را تامین کرده است.

محمد حسین اقبالی رئیس انجمن شنا ناشنوایان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن در سال 93 برنامه‌های بسیاری را تدوین وطراحی کرده بود، خوشبختانه موفق شدیم همه برنامه‌های شنا ناشنوایان را طبق زمان بندی‌های مشخص شده اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: انجمن شنا ناشنوایان در سال 93 مسابقات قهرمانی کشوری برگزار کرده است، در این مسابقات 12فرد مستعد شناسایی شدند، افراد منتخب به اردوی آمادگی تیم ملی که 25فروردین ماه 94 برپا می شود و دعوت شدند.

اقبالی افزود: انجمن پس از برپایی اردوی آمادگی یک هفته ای، مسابقات انتخابی برگزار می‌کند. نفرات اصلی تیم ملی شناسایی می شوند و تیم ملی با نفرات کامل عازم رقابت‌های چین تایپه می‌شوند.

وی ادامه داد: تیم ملی حداکثر با 8 ملی پوش و حداقل 4ملی پوش به چین تایپه اعزام می‌شوند، اعزام تعداد  نفرات تیم ملی بستگی به نظر فدراسیون و قوانین مسابقات دارد.

اقبالی افزود: تیم ملی شنا ناشنوایان تا شروع رقابت‌های چین تایپه که مهر ماه سال 94 برگزار می شود 6 اردوی آمادگی برپا می‌کند.

فدراسیون ناشنوایان تاکنون در رشته شنا فعالیت نداشته است، ورزشکاران این رشته نیازمند به تمرینات و اردوهای منظم و مستمر بسیاری برای آمادگی و ارتقاء سطح فنی دارند امیدواریم با حمایت فدراسیون ناشنوایان در سال 94 مسیر موفقیت تیم ملی هموار شود.

اقبالی افزود:‌ مسابقات آسیایی و جهانی ناشنوایان در سطح بسیار بالایی برگزار می شود، رکورد ملی پوشان شنا و ناشنوا در این رقابت‌ها از ملی پوشان شناکار کشورمان نیز بالاتر است.

وی ادامه داد: شناکاران ناشنوای کشورمان در مقایسه با عملکرد شناکاران ناشنوا کشورهای آسیایی و جهان در سطح پایین تری قرار دارند، کسب مدال در این رقابت ها سخت است اما دور از دسترس نیست. امیدواریم عملکردی مناسب از تیم ملی شنا کشورمان در این رقابت‌ها شاهد باشیم.

اقبالی افزود: برگزاری مسابقات قهرمان کشوری و اعزام ملی پوشان به رقابت‌های ‌آسیایی و جهانی روند پیشرفت ورزشکاران را افزایش می‌دهد، امیدواریم در سال 94 با برنامه ریزی‌های منظم و مدون مسیرمان برای موفقیت و کسب مدال در رقابت‌های آسیایی و جهانی هموار شود.

سرپرست انجمن شنا ادامه داد: فدراسیون ناشنوایان انجمن شنا را حمایت و پشتیابی مالی می‌کند، امکانات لازم را در اختیار ملی پوشان قرار داد، با حمایت فدراسیون ناشنوایان امیدواریم در سال 94 مهر ماه در رقابت‌های آسیایی چین تایپه نتیجه‌ای شایسته کسب کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار