در منطقه6 احداث می‌شود:

احداث همراه سرا در منطقه6

شهردار ناحیه دو منطقه6 از احداث همراه سرا به منظور اسکان موقت همراهان بیمارانی که از شهرستان‌ها برای درمان به بیمارستان‌های این منطقه می‌آیند خبر داد.

محمود افراخته شهردار ناحیه 2منطقه6 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به احداث سامان سرا در این منطقه اظهار کرد: با توجه به وجود یازده بیمارستان، مراکز درمانی و کلینیک تخصصی در این محدوده که همین امر باعث حضور بسیاری از افراد که از شهرستان‌های مختلف برای درمان به این محدوده می‌آیند، عده‌ای که بضاعت مالی ندارند به ناچار در گرما و سرما کنار خیابان‌ها، اطراف بیمارستان‌ها، چادر مسافرتی، خودرو شخصی و یا حتی به صورت کارتن خواب و زیرانداز که بعضا تا چند هفته در اطراف بیمارستان‌ها اقامت داشتند، تصمیم بر ساخت این همراه سرا گرفته شد.

وی در خصوص اهداف این همراه سرا تاکید کرد: اسکان این افراد در کنار بیمارستان‌ها به صورت مذکور چهره نابهنجار و نازیبایی را ایجاد و نیز در عبور و مرور شهروندان باعث اختلال می‌شود و دیگر اینکه اضطراب و نگرانی افراد همراه بیماران که هم از  جهت وضعیت بیمار خود و هم مشکل اسکان، آوارگی و بی‌خانمانی در خیابان‌ها را داشتند که این همراه سرا در پی رفع شدن این مشکل ما احداث خواهد شد.

افراخته تصریح کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قرار است تا با معرفی این دانشگاه و مددکاری بیمارستان‌های محدودهن همراهان بیمار در یک هتل که در نزدیکی بیمارستان است به صورت رایگاه اقامت داشته باشند.

شهردار ناحیه دو منطقه در پایان گفت: مراحل و اقدامات اولیه ساخت این همراه سرا در حال انجام است و هنوز تصمیم نهایی برای محل دقیق ساخت این بنا گرفته نشده و در حال بررسی است تا در بهترین موقعیت این ساختمان احداث شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار