مسابقات جایزه بزرگ جودو سامسون؛

محجوب به پنجمی قناعت کرد

جواد محجوب با قبول شکست برابر حریف خود از کسب مدال برنز رقابتهای جودو جایزه بزرگ ترکیه بازماند.

محجوب به پنجمی قناعت کردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه روز پایانی رقابتهای جودو جایزه ترکیه ، جواد محجوب نماینده وزن 100- کیلوگرم کشورمان دور نخست استراحت داشت و سپس "بنجامین فلچر" از انگلستان را در دو دقیقه و 14 ثانیه صربه فنی کرد و در ادامه "فردریک یورگنسن" از دانمارک  را از پیش رو برداشت.

وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف  "المر گاسیموف" از آذربایجان رفت و در اواسط وقت سوم مبارزه با ضربه فنی بازنده شد و به گروه بازنده ها رفت.  این آذری نفر سه رنکنیگ جهانی است که نقره اروپا در سال 2014 ، طلای گراند اسلم تیومن و برنز مسترز تیومن را در کارنامه دارد.

نماینده کشورمان در گروه بازنده ها و در اولین دیدار "الکساندر زالیشویلی" از گرجستان را شکست داد و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد. نماینده کشورمان برای کسب مدال برنز به دیدار "دیمیتری پترز" نفر ششم رنکنیگ جهانی ، دارنده مدال برنز المپیک ، نفر سوم مسابقات جهانی 2013 و دو طلای گراند اسلم ابوظبی در سالهای 2013 و 2014 رفت. محجوب که سال گذشته در مسابقات گراند اسلم مسکو برابر این رقیب به پیروزی رسیده بود در این دیدار بعد از دو دقیقه و 12 ثانیه با ضربه فنی بازنده شد و به عنوان پنجمی دست يافت.

لازم به ذکر است، تیم ملی جودو ایران در مسابقات جودو جایزه بزرگ  9 نماینده داشت که فقط سعید ملایی توانست به مدال برنز برسد.

تیم ملی کشورمان عصر فردا به تهران باز می گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ، مسابقات ، محجوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار