نوروز با کتاب (12)؛

«غلاغه به خونه‌ش نرسید»؛ روایتگر حکمتی برای ما

کتاب «غلاغه به خونه‌ش نرسید» به قلم «ابوالفضل زرویی نصرآباد» به واسطه یادآوری انتظارهای شیرین کودکی، روایتگر حکمتی برای ماست.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ "غلاغه به خونه‌ش نرسید" عنوان کتابی است که با تکیه بر حافظه یادآور انتظار‌های شیرین کودکی بوده و حسی نوستالژیک را برای ما زنده می‌کند.

بنابر این گزارش، این کتاب حاوی افسانه‌هایی است که گاه شرح حال  انسانی نامعلوم را پیش روی ما می‌گذارد.

گفتنی است که افسانه‌های آمده در کتاب "غلاغه به خونه‌ش نرسید" به هر شکل و شیوه روایی در دو عامل وجود خداوند و نظارتش بر اعمالمان با ذکر واژه‌های نام آشنای "یکی بود یکی نبود" و باقی ماندن حکایت زندگی انسانی و کسب تجربه و شنیدن با ذکر جمله‌ی شناخته شده‌ی "غلاغه به خونه‌ش نرسید" با هم مشترک هستند.

لازم به ذکر است که این کتاب با هجو نوشته شده و گویای نگاه انتقادی زرویی نصرآباد به مناسبات مادی و اجتماعی در زندگی معاصر ما در جامعه‌ی شهری است.

یادآور می‌شود که نویسنده تلاش کرده تا در کتاب "غلاغه به خونه‌ش نرسید" دغدغه‌ها، آرزوها و اشتباهات انسان امروز را به صورتی طنز‌آمیز و هجو‌آلود و در قالب افسانه‌های مدرن بازنویسی کند.

خاطر نشان می‌شود که نسخه‌های مکتوب و صوتی این  کتاب 223 صفحه‌ای هم اکنون به ترتیب با قیمت‌های 140000 ریال و 120000 ریال در کتابفروشی انتشارات ققنوس در دسترس مخاطبان خود در سطح کشور قرار گرفته است.


انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب ، نوروز ، ادبیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.