تمامی اطلاعات درباره مینی سریال «جنایت»؛

حضور «پیمان معادی» در یک سریال آمریکایی/بازی «رابرت دنیرو» در این سریال منتفی شد

پیش از این اخباری مبنی بر همبازی شدن "پیمان معادی" و "رابرت دنیرو" منتشر شد؛اما حضور "جان تورورو" در نقشی که دنیرو قرار بود بازی کند به این حواشی پایان داد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران، سال 2008 سریال درام "عدالت کیفری" پخش شد این سریال در دو فصل پنج قسمتی پخش شد و داستان سفر فردی به درون دستگاه عدالت آمریکا را روایت می‌کرد. در فصل اول سریال "بن ویشاو" نقش مرد جوانی را بازی می‌کرد که متهم به قتل شده است. این فصل توسط "اوتو باثورست" و "لوک واتسون" کارگردانی شد.

فصل دوم سریال که در سال 2009 روی آنتن رفت، روایتگر داستان زنی بود که شوهرش را کشته بودند. "یان دیمانگ" و "مارک جابست" فصل دوم سریال را کارگردانی کردند. 

فصل اول سریال موفق به دریافت دو جایزه بهترین سریال درام و بهترین نویسندگی از آکادمی جوایز تلویزیون بریتانیا شد. همچنین سه جایزه از انجمن جوایز تلویزیون رویال و یک جایزه بین‌المللی دریافت کرد. 

بعد از گذشت پنج سال شبکه HBO تصمیم به ساخت اقتباسی از سریال "عدالت کیفری" در قالب یک مینی سریال هشت ساعته تحت عنوان "جنایت" گرفت. 

مدیر اجرایی این پروژه "استیون زیلیان" چند قسمت و "جیمز مارش" (فرضیه‌ی همه چیز) یک قسمت از این سریال را کارگردانی می‌کنند. 

ابتدا "جیمز گاندولفینی" قرار بود نقش "جک استون" وکیل دادگستری را بازی کند اما "گاندولفینی" در 19 ژوئن 2013 درگذشت. سپس "رابرت دنیرو" جای او را گرفت. بعد از مدتی به دلیل اختلال در برنامه‌های کاری "دنیرو" هم از بازی در این نقش کناره گرفت و دست آخر "جان تورتورو" جایگزین "دنیرو" شد.

"جک استون" در این فیلم نقش یک وکیل دادگستری بازی می‌کند که پرونده‌ "نصیرخان" یک پاکستانی متهم به قتل را می‌پذیرد و نکته قابل توجه این سریال این است که "پیمان معادی" ستاره‌ فیلم برنده اسکار "جدایی نادر از سیمین" در این سریال نقش "سلیم خان" را ایفا می‌کند. 

گفتنی است؛مرحله پیش تولید این سریال از سال 2013 آغاز و هم‌اکنون در مرحله‌ تولید قرار دارد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار