شکیبایی:

"انصارالله" توانایی پاسخ به تجاوزات عربستان را دارد

کار‌شناس مسائل غرب آسیا گفت: "انصارالله" توانمندی‌هایی دارد که به تجاوزات عربستان پاسخ دهد، اما امروز آنچه که مهم بوده، پاکسازی کشور از گروه‌های تروریستی است و اگر تجاوزات سعودی‌ها ادامه یابد، "انصارالله" پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ "مهدی شکیبایی" کار‌شناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با "شبکه یک سیما" درباره تحولات "یمن" و تجاوزات عربستان سعودی اظهار داشت: انقلابیون یمنی مطالباتی همچون برکناری حاکم مستبد، مبارزه با فساد و پاکسازی کشور از گروه‌های تروریستی که توسط عربستان و امارات پشتیبانی می‌شدند را داشته‌اند.  
 
انصارالله توان پاسخ به تجاوزات عربستان را دارد

وی ادامه داد: "انصارالله" توانمندی‌هایی دارد که به تجاوزات عربستان پاسخ دهد، اما امروز آنچه که مهم بوده، پاکسازی کشور از گروه‌های تروریستی است و اگر تجاوزات سعودی‌ها ادامه یابد، "انصارالله" پاسخ خواهد داد.  
 
تلاش برای پاکسازی "یمن" از گروه‌های تروریستی

کار‌شناس مسائل غرب آسیا با اشاره به تجاوزات عربستان سعودی و تمرکز انصارالله و کمیته‌های مردمی برای پاکسازی مناطقی که گروه‌های تروریستی حضور دارند، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ۴ روز از حملات می‌گذرد، ارتش، دولت و حاکمیت این تجاوزات را پاسخ ندادند که تمرکز آن‌ها کاملا حساب شده برای پاکسازی گروه‌های تروریستی است.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار