آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور؛ ( آخرین به روز رسانی 22:30)

یکطرفه شدن محور کرج چالوس/ ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی منتهی به تهران

رئیس مرکز کنترل و ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی پرداخت.

بازگشایی محور کرج چالوس/بارش باران در 5 محور
سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل و ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران  آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

*یکطرفه شدن محور کرج چالوس
(22:30)

براساس آخرین گزارش دریافتی محور کرج چالوس از کرج به سمت چالوس تا 12 امشب یکطرفه اعلام شده است و بر همین اساس ورود به محدوده چالوس تا امیرکبیر ممنوع است.

همچنین ترافیک در محورهای شمالی منتهی به تهران نیمه سنگین گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

(19:00)ترافیک پرحجم در محورهای شمالی منتهی به تهران

بر اساس آخرین گزارش دریافتی از مرکز کنترل و ترافیک راه های کشور ترافیک پرحجم در محورهای شمالی منتهی به تهران از جمله هراز، فیروزکوه و چالوس به سمت تهران گزارش شده است.

همچنین در محدوده منجیل از رشت به سمت قزوین  بار ترافیکی پر حجم است.

بر همین اساس در محور هراز محدوده کندوان بارش پراکنده باران گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

*ترافیک نیمه سنگین در ۴محور (16:00)

بر اساس آخرین گزارش دریافتی در استانهاي گلستان ، خراسان رضوي، كرمان و گيلان (اكثر محورها) ، فارس (محورهاي شيراز-ياسوج و داراب بندرعباس) واصفهان(سميرم-ياسوج) بارش باران و در ارتفاعات محور هراز بارش برف اعلام شد.

بر همین اساس ترافيك در محور كرج-چالوس(از ابتداي محور تا كيلومتر 7 و محدوده مرزن آباد) ،قزوين(باند جنوبي قزوين -رشت) ،گيلان (محدوده تونل منجيل) و محور فيروزكوه (محدوده تونل شيرگاه) نيمه سنگين گزارش گرديد.


*بازگشایی محور هراز(14:00)

در استان‌های زنجان، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان (اکثر محورها)، خراسان رضوی (محور چناران – مشهد و قوچان – مشهد)، کرمان(محورهای سیرجان-بندرعباس، سیرجان-شهربابک، سیرجان-کرمان و کرمان-راور) و استان گیلان (از لنگرود تا چابکسر) بارش باران گزارش شده است.

همچنین محور هراز که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود، ظهر امروز بازگشایی شد.

بر همین اساس، شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور کرج – چالوس از مرزن آباد تا سیاه بیشه هستم.

*ترافیک نیمه سنگین محور کرج – چالوس(12:00)

بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در استان‌های فارس، کرمان، گلستان (اکثر محورها)، خراسان رضوی (محورهای چناران – مشهد و سرخس – مشهد)، خراسان شمالی (محور فاروج – شیروان)، اصفهان (محور سمیرم – یاسوج) و مازندران (محور سوادکوه) بارش باران گزارش شده است.

همچنین در محور کرج – چالوس (از مرزن آباد تا دزد بن و از سیاه بیشه تا پل زنگوله) و محور هراز محدوده‌های سه راهی لاسم، پلور و آب اسک به علت ریزش کوه ترافیک نیمه سنگین است.


*ترافیک سنگین در محدوده تونل تکاور 2( 11:00)

بر اساس اعلام پلیس راه استان مازندران، ترافیک سنگین در محدوده تونل تکاور از لاسم تا آب اسک گزارش شده است.

علت ترافیک به وجود آمده، ریزش کوه اعلام شده که باعث کندی حرکت در این محور شده است.

همچنین محور هراز در استان مازندران به علت سقوط سنگ و ریزش کوه در منطقه ابتهاج مسدود شده است.

*ترافیک نیمه سنگین در محور کرج-چالوس ( 09:00)

بر اساس آخرین گزارش دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، در استانهاي خراسان رضوی، خراسان شمالی، کهکیلویه و بویراحمد، گيلان(اكثر محورها) و استان گلستان(محور علي آباد-آزادشهر) و استان مازندران(محور سوادكوه) بارش باران اعلام شد.

ترافيك در محور كرج-چالوس(از سياه بيشه تا پل زنگوله) نيمه سنگين گزارش شده است.

ساير محورهای مواصلاتی كشور از وضعيت جوی و ترافيكی آرام و روانی برخوردار است.

*بازگشایی محور کرج چالوس/بارش باران در 5 محور (08:00)

بر اساس آخرین گزارش دریافتی از مرکز کنترل و ترافیک راه‌های کشور، در اكثر محورهاي استان‌هاي مازندران، گلستان، خراسان جنوبي،خراسان رضوي (محورهاي مشهد-قوچان ،مشهد- نيشابور و مشهد- سبزوار) و گيلان (محورهاي  آستارا و  تالش) بارش باران گزارش شده است.

همچنین محور کرج-چالوس در استان البرز که مسدود شده بود، بازگشایی شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: راهها ، ترافیک ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار