میرشکا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران؛

بیش از 8 هزار مدد جوی کمیته امداد از پذیرفتگان کنکور 93

معاون امورفرهنگی کمیته امداد افزود: در سال 93 بیش از8 هزار نفر از پذیرفته شدگان کنکور افراد تحت پوشش کمیته امداد بودند.

بیش از 8 هزار مدد جوی کمیته امداد از پذیرفتگان کنکور 93
اکبر میرشکا، معاون امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه خدمات آموزشی، تحصیلی و تربیتی برای تعداد 1.2 میلیون نفر از دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و نخبگان و استعداد‌های برتر جامعه هدف از جمله اقدامات کمیته امداد در سال 93 بوده است.

وی ادامه داد: فراهم سازی زمینه رشد و اعتلای فرهنگی، سوق دادن افراد به سمت آموزشهای فنی‌وحرفه‌ای و طرح‌های اشتغالزا، هدایت تحصیلی و شغلی دانش آموزان و دانشجویان و کمک به بهداشت روانی و تقویت عزت نفس آنان از جمله اهداف این طرح بوده است.

میرشکا، با اشاره به اینکه تعداد پذیرفته شدگان کنکور افراد تحت پوشش در سال 93 8 هزار و 170 نفر بوده تصریح کرد: تعداد دانشجویان و طلاب تحت پوشش کمیته امداد در نیمسال دوم تحصیلی 93-94 93 هزار و 253 نفر بوده که از این میان 58 هزار و 625 نفر دختر و 34 هزار و 628 نفر پسر بوده‌اند.

معاون امورفرهنگی کمیته امداد با تاکید بر اینکه دانشجویان و طلاب علوم دینی نخبه و دارای استعداد برتر 1 هزار و 154 نفر است خاطر نشان کرد: از میان این دانشجویان و طلاب علوم دینی نخبه 600 نفر دختر و 554 نفر پسر هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار