مسئول انجمن ورزشی چوگو:

عملکرد این ورزش در سال 93 بسیار ضعیف بوده است

مسئول انجمن ورزشی چوگو گفت: سال 93 برای رشته ورزشی چوگو سال خوب و موفقی نبود و متأسفانه فدراسیون ورزش‌های همگانی به درخواست‌های ما برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری کوچکترین توجهی نشان نداد.

صمصام هاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: سال 93 به دلیل کمبود اعتبارات و شرایط بد اقتصادی شهرستان‌ها و بی‌توجهی فدراسیون ورزش‌های همگانی به رشته ورزشی چوگو باعث شد مسابقات فقط به صورت محلی و بومی انجام پذیرد اگر شهرستانی هم تصمیم داشت مسابقات کشوری را برگزار کند نمی‌توانست از هر نظر امکانات رفاهی خوبی را به طور رایگان در اختیار بازیکنان قرار دهد حتی برای برگزاری مسابقات درخواست کتبی هم به فدراسیون ورزش‌های همگانی ارائه دادیم ولی متأسفانه کوچکترین توجهی به درخواست ما نشان ندادند.
صمصام هاشمی همچنین افزود: سال 94 برای رشته ورزشی چوگو سال بسیار موفق و پرتلاشی خواهد بود و تصمیم داریم سه دوره مسابقات قهرمانی کشوری برای رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار نماییم و همچنین مصمم هستیم کلاس مربی‌گری و داوری هم دایر کنیم.
وی اذعان کرد: قرار است از طریق فدراسیون ورزش‌های همگانی و همراهی وزارتخانه‌ها و کمیته ملی المپیک مسابقات برون‌ مرزی را انجام دهیم و به همین منظور در حال پیگیری درخواست‌های خود از طریق فدراسیون هستیم و هدف ما از این مسابقات آشنا کردن دیگر ملت‌ها و معرفی این رشته ورزشی به آنها است زیرا چوگو ورزش سنتی کشورمان به شمار می‌آید و می‌خواهیم رقابت دوستانه با آنها انجام دهیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف مورد نظر و موفقیت هر چه سریع‌تر نیازمند مساعدت و پشتیبانی مسئولان ورزشی و فدراسیون ورزش‌های همگانی و وزارت ورزش و تمام سازمان‌هایی هستیم که می‌توانند ما را در شناساندن و معرفی این رشته ورزشی به کشورهای همسایه همراهی کنند.
انتهای پیام/
برچسب ها: چوگو ، هاشمی ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار