مکوندی: بازی سختی با نفت تهران داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تلاش می‌کنیم که در ادامه بازی‌های لیگ حداکثر امتیاز را کسب کنیم تا بتوانیم شرایط خوبی در جدول داشته باشیم .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، بهروز مکوندی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نفت تهران اظهار داشت: ابتدا درگذشت  دو خبرنگار عزیزمان را به شما و خانواده آنها تسلیت می‌گویم و همچنین سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برای ورزش و شما باشد. در مورد بازی هم باید بگویم با توجه به شرایط دیدار سختی مقابل نفت داریم. آنها به فینال جام حذفی صعود کردند و هم اکنون صدرنشین لیگ هم هستند که این موضوع نشان می‌دهد توانایی بالایی دارند و منصوریان به خوبی کار خود را در این تیم انجام داده است. نفت در آسیا هم نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و امیدوارم به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در ادامه در آسیا موفق باشد.

وی افزود: امیدوارم نمایندگان ما در آسیا بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند تا در پایان هم قهرمانی توسط یکی از این نمایندگان به دست آید. ما هم با توجه به اینکه در رده 15 جدول قرار داریم به دنبال این هستیم که در بازی‌های باقیمانده حداکثر امتیاز را به دست آوریم تا نسبت به تیم‌هایی که هم‌رده ما هستند شرایط‌مان بهتر شود و از آنها فاصله بگیریم هر چند می‌دانم بازی‌های دشواری را پیش رو داریم به خصوص دیدار مقابل نفت تهران. اما همه هم و غم ما این است که این بازی‌ها را با برد پشت سر بگذاریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و فشردگی بازی‌های آنها باعث نمی‌شود حریفان از خستگی آنها استفاده کنند، گفت: قطعا این موضوع روی تیم‌ها تاثیر می‌گذارد. فاصله زمانی کم و فواصل دور باعث خستگی تیم‌ها می‌شود اما تیم‌هایی که در آسیا حاضر شده‌اند یک سال فرصت داشتند تا تیم خود را ساماندهی کنند و قطعا باید این را در نظر می‌گرفتند در چند جبهه بجنگند. زیرا اگر یک تیم در مسابقات شرکت می‌کرد قطعا ضربه می‌خوردند و باید در چندین جبهه این موضوع را در نظر می‌گرفتند که با کمبود مواجه نشوند و بازیکنان خوبی جایگزین داشته باشند که قطعا چنین کاری صورت گرفته است.

مکوندی در خصوص اینکه درخشان شکست مقابل النصر را به بازی نفت مسجدسلیمان مربوط دانسته و گفته اگر این دیدار برگزار نمی‌شد پرسپولیس عملکرد بهتری داشت، گفت: به هر حال ما هم تیم انتهای جدولی هستیم و من این موضوع را قبول ندارم. ما بازیکنان خارجی خود را به کشورهایشان فرستاده بودیم و پرسپولیسی‌ها پیشنهاد داده بودند بازی ما مقابل آنها 9 یا 10 فروردین انجام شود که 14 هم ما باید مقابل نفت قرار می‌گرفتیم. حالا درست است که یکی از بازیکنان خارجی ما مقابل پرسپولیس با دریافت کارت زرد 3 کارته شد اما به هر حال سایر بازیکنانمان را در اختیار داریم. ما هم شرایط خود را داریم و باید منافع خود را در نظر بگیریم نه منافع تیم دیگری و به آن فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مکوندی ، نفت ، مسجد سلیمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار