رجب زاده: رویکرد جوانگرایی شرایط تیم را بهتر کرد

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باید عنوان کنم که توجه به جوانگرایی باعث شد تیم ما از شرایط ابتدای فصل جدا شده و به شرایط ایده آل خود برسد.

مهدی رجب زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد تیم فوتبال ذوب آهن در سال 93 اظهار داشت: در ابتدای سال و با شروع شدن لیگ تیم ما شرایط مناسبی نداشت و دلیل آن هم بر می‌گشت به جوانگرایی زیادی که در تیم بوجود آمده بود و همین موضوع باعث شد زمان زیادی طول بکشد تا بازیکنان با هماهنگی لازم دست پیدا کنند و نتوانستیم در ابتدای فصل نتایج دلخواه را کسب کنیم ولی در ادامه با اعتمادی که یحیی گل محمدی به بازیکنان جوان داشت و برگزاری تمرینات خوب و منظم از سوی کادر فنی شرایط تیم در چند بازی آخر نیم فصل اول بهتر شد و توانستیم در دو سه بازی آخر پیروز از زمین خارج شویم که یکی از مهمترین پیروزی‌مان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل تیم پرسپولیس بود که توانستیم این تیم را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم.

وی در ادامه افزود: به خوبی توانستیم از تعطیلات بلند مدت نیم فصل استفاده کافی را ببریم و با برگزاری یک اردوی خوب در کشور مالزی به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم و با آمادگی بیشتر نیم فصل دوم را آغاز کنیم که خدا را شکر توانسته‌ایم در حال حاضر جزو پنج، شش تیم اول جدول قرار بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه بیان کرد: بطور قطع مسئولین باشگاه و کادرفنی برای سال جدید برنامه‌های مهمی را در نظر دارند چرا که تلاش می کنند با توجه به سیر صعودی که تا این لحظه داشته‌‌ایم بتوانیم در سال جدید هم همین روند را ادامه دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید بگویم ما در سال جدید باید در فینال جام حذفی به مصاف تیم نفت تهران برویم که امیدوارم در این دیدار با ارائه یک بازی خوب هر سه امتیاز را از آن خود کنیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رجب زاده ، فوتبال ، ذوب آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار