رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران؛

بهره برداری از مدرسه دختران ناشنوا در اولویت آموزش و پرورش ملارد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: این شهرستان فاقد مدرسه ناشنوایان است و امید آن داریم پیرو برنامه ریزی‌های تدوین شده، در سال تحصیلی 94-95 از این طرح بهره برداری شود.

محمد قادری تفرشی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران، با اشاره به خلأ وجود برخی مدارک در این شهرستان و ضرورت احداث و برپایی مدارس خاص، اظهار کرد: در همین راستا بهره برداری از مدرسه دانش آموزان ناشنوای دختر در سطح شهرستان(بخش صفادشت ملارد) از اولویت‌هایی است که با جدیت پیگیری می‌شود. 

وی در ادامه افزود: پیرو برنامه ریزی‌های تنظیم شده امید آن داریم در سال تحصیلی 94-95 مدرسه ناشنوایان دختر در مقطع دوره اول و دوم متوسطه به مرحله بهره برداری برسد. 

تفرشی در پایان تصریح کرد: بخش صفادشت شهرستان ملارد جزء مناطقی است که با توجه به همیاری جدی شهرداری و شورای شهر صفادشت در حوزه تعداد مدارس و زیرساخت‌های آموزشی دغدغه‌های کمتر است و عمده نگرانی‌ها در ارتباط با مسکن مهر صفادشت است که با توجه به 14هزار و 500 واحد مسکونی در حال احداث ضرورت تامین زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی در آن احساس می‌شود که طرح‌ها و برنامه‌هایی نیز در رابطه با احداث مدارسی در این ناحیه در اولویت آموزش و پرورش ملارد و مسئولان ذیربط قرار گرفته است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار