در دیدارهای نوروزی رئیس‌مجلس با جمعی از اعضای کابینه دولت مطرح شد؛

تأکید بر همدلی و همزبانی دولت و ملت برای حل مشکلات و توسعه کشور

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با وزرای دولت و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با اشاره به شعار سال 94 ، ضرورت همدلی و هم زبانی میان دولت و ملت برای حل مشکلات و توسعه کشور را خاطرنشان ساخت.

تأکید بر همدلی و همزبانی دولت و ملت برای حل مشکلات و توسعه کشوربه‌ گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به نقل از خانه ملت جمعی از وزرای دولت، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و معاونان رئیس‌جمهوری امروز شنبه(15 فروردین ماه) با حضور در پارلمان، با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

رئیس قوه مقننه در دیدارهای جداگانه با وزرای دولت و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با اشاره به شعار سال 94 ، ضرورت  همدلی و هم زبانی میان دولت و ملت برای حل مشکلات و توسعه کشور را خاطرنشان ساخت.

لازم به ذکر است ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی، نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، ظریف وزیر امور خارجه، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، طیب‌نیا وزیر اقتصاد، زنگنه وزیر نفت، واعظی وزیر ارتباطات، دهقان وزیر دفاع و خانم‌ها ابتکار و امین‌زاده معاونان رئیس‌جمهور و رئیس و معاونان سازمان دیوان محاسبات امروز برای دیدار نوروزی با رئیس مجلس در خانه ملت حاضر شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار