رودهن؛

هدف تیم مذاکره کننده ایران لغو یک جانبه تحریم‌هاست

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: ایران اسلامی توقف فعالیت‌های هسته‌ای را نمی‌پذیرد و از سوی دیگر هدف تیم مذاکره کننده ایرانی لغو کامل تحریم‌هاست.

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد روند مذاکرات هسته ایران در قالب 1+5 گفت: مقام معظم رهبری در روند جریان مذاکرات خطوط قرمز را برای تیم مذاکره کننده ایرانی در راستای دفاع از ارزشها و حق و حقوق نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی نموده اند.

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب با ابزار تاسف به این موضع گیری‌های امریکایی‌ها، افزود: هدف تیم مذاکره کننده و مسئولان و ملت ایران لغو یک جانبه تحریم هاست.

خان محمدی در پاسخ به سئوالی با این مضمون که گفته می‌شود 10 تا15 سال ایران حق فعالیت حرفه ای ندارد و باید به نسل اول سانترافیوژ بازگردد، تصریح کرد: ایران اسلامی توقف فعالیت‌های هسته ای را نمی‌پذیرد.

وی در خصوص توقف روند فعالیت هسته‌ای و تغییر کاربری در ساختار منطقه فوردو و آب سنگین اراک، ابراز داشت: توقف فعالیت های هسته ای ایران با تعبیر این بیانات دولت مردان امریکا به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و مطالبه مسئولان و ملت ایران نیست.

فرماندار شمیرانات در خاتمه اظهار داشت: توافق برد، برد در مذاکرات هسته ای درست است ولی در این راستا با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری نباید اقتدار ایران اسلامی زیر سئوال برود.


انتهای پیام/ض


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.