اصفهان؛

پذيرش 138 هزار و 500 گردشگر در مدارس كاشان

رئيس فناوری ستاد اسکان فرهنگیان استان اصفهان در خصوص پذيرش مسافر در نوروز 94گفت: آموزش و پرورش کاشان با پذیرش 138 هزار و 500 گردشگر رتبه اول استان اصفهان را کسب کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، "عباس محلوجی" در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان کاشان افزود: بنا به آمار و اطلاعات مندرج در سایت اسکان فرهنگیان کشور،12درصد از گردشگران نوروزی در مدارس کاشان پذیرش شده و اسکان یافته اند.

به گفته وی، بیش از 121 هزار خانوار در مدارس استان اصفهان پذیرش شده اند که 94 هزار و 506 خانوار از جامعه فرهنگیان بوده و مابقی کارکنان سایر ادارات دولتی بوده اند.

وی اظهار داشت: در دسته بندی پذیرش گردشگر، 443 نفر فرهنگی و 95 هزار نفر غیر فرهنگی بوده اند که ضریب ماندگاری گردشگری در استان اصفهان را افزایش داده است.

وی گفت: شهرستان کاشان رتبه اول آمار مسافران در تعطیلات نوروزی را پذیرایی کرده و ناحیه های چهار و سه شهر اصفهان بعد از آن قرار دارند.

محلوجی افزود: آموزش و پرورش کاشان با پذیرش 138 هزار و 500 گردشگر رتبه اول استان اصفهان را کسب کرده است و ناحیه چهار اصفهان با 129 هزار و 857 گردشگر و ناحیه سه شهر اصفهان با 101 هزار و 932 مسافر در رتبه های بعد قرار گرفته اند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.