مصدومیت چند هفته‌ای کاستا

خوزه مورینیو سر‌مربی تیم چلسی از مصدومیت چند هفته‌ای دیگو کاستا بازیکن اسپانیایی تیمش خبر داد.

مصدومیت چند هفته‌ای کاستابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیگو کاستا در جریان پیروزی 2 بر 1 آبی‌ها برابر استوک سیتی از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و و لنگ لنگان زمین مسابقه را ترک کرد.

خوزه موینیو می‌گوید بازیکن اسپانیایی تیمش حداقل چند هفته از میادین دور خواهد بود.
 
وقتی از  مورینیو سوال شد پیش بینی می‌کند تا چه مدتی کاستا حاشیه نشین باشد وی گفت: به طور حتم نمی‌دانم، مصدومیت عضله است حداقل چند هفته طول می‌کشد، اما اجازه دهید ببینیم چه پیش می‌آید و دیگو کاستا که مدتها از این مسئله رنج می‌برد در بازی بابر اتوک سیتی به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد، اما فقط پس از ده دقیقه بار دیگر مصدومیت کهنه به سراغ او آمد.

مورینیو در خصوص بازی دادن به این بازیکن مصدوم نیز گفت: باید ریسک کرد و کادر پزشکان کمی ریسک کردند، اما حقیقت این است که تمام آزمایش اسنکی که در 2 روز قبل انجام شده بود، همگی نشان می‌داد ماهیچه پا هیچ مشکلی ندارد و این بازیکن هم 2 جلسه تمرین کرد او در تمرینات بیشتر از  مسابقه تلاش کرد.

مورینیو افزود: اگر نتیجه 2  یا 3 صفر بود ما او را بازی نمی‌دادیم و یک هفته دیگر به او استراحت می‌دادیم، اما نهایتا ریسک کردیم دروگبا و رمی به میادین می‌آیند.

مورینیو در ادامه افزود: کادر پزشکی چلسی عالی است و در طول کل فصل کارهای بزرگی کرده‌اند، هففته آینده "رمی" دروازه بان چلسی و دروگبا بازی خواهند کرد، ولی باید منتظر دیگو کاستا باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار