مربی تیم ملی روئینگ بانوان از اردوی مشترک با چین برای کسب سهمیه خبر داد و گفت: ورزشکاران ایرانی در کمپ اسپانیا با حضور تیم‌های منتخب دنیا تجارت زیادی کسب کردند.

افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تمرینات خود را از 15 فروردین ماه در تهران شروع کردیم و 5 نفر از ورزشکاران خود را برای شرکت در مسابقات دانشجویان جهان در کره جنوبی آماده می‌کنند. 
 
وی افزود: تا تیر ماه تست گیری‌ها انجام می‌شود و ورزشکاران منتخب تغییر خواهند کرد. 

فرزام در ادامه بیان داشت: اول مهر ماه 4ورزشکار را به مسابقات قهرمانی آ‌سیایی اعزام خواهیم کرد و بعد از آن با چین اردوی مشترک برای حضور در سهمیه المپیک خواهیم داشت. 

مربی تیم ملی روئینگ بانوان در ادامه خاطر نشان کرد: هم اکنون وضعیت اردوی تهران خوب است ولی احتمال انتقال اردو در روزهای آتی به شهرستان به دلیل استفاده از جایگاهی وسیع‌تر را خواهیم داشت. 

وی در خصوص اینکه کدام شهرستان مدنظر است گفت: فعلا کرمانشاه برای اقامت و ادامه اردو مدنظر است. 
 
فرزام در  خصوص اردوی اسپانیا و امکانات که در اختیار ورزشکاران بود گفت: 2ماه در اسپانیا اقامت داشتیم و امکانات برای ورزشکاران از نظر قایق، پارو، تغذیه و بدنسازی در سطح حرفه‌ای بود، به خصوص در 2هفته‌ای  که در کمپ فیسا اقامت داشتیم. 

وی در ادامه اظهار داشت: در این مدت در کمپ اسپانیا با ورزشکاران کشورهای مطرح دنیا از جمله انگلیس، آلمان، هلند، اسپانیا و غیره تمرین کردیم و از نظر تکنیکی و ارتقای قدرت ورزشکاران ایرانی به درجات بالایی دست یافتند. 
 
مربی تیم ملی روئینگ بانوان قایقرانی در ادامه خاطر نشان کرد: تاکنون فدراسیون حمایت‌های شایانی کرده و امیدوارم این روند پیدا کند و از زحماتشان نهایت تشکر را داریم. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: فرزام ، روئینگ ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار