اصفهان؛

تابستان94 بدون مشکل توزیع آب و جیره بندی

مدیر عامل آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با پیش بینی های انجام شده و برنامه ریزی در مدیریت مصرف صحیح آب ، در تابستان 94 با هیچ گونه مشکل توزیع و جیره بندی آب مواجه نخواهیم بود .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در مصاحبه اختصاصی با خبر نگار باشگاه خبر نگاران اصفهان گفت: در حال حاضر ، آب شرب مصرفی 56 شهر و 300 روستای استان ، از تصفیه خانه ی اصفهان و آب زاینده رود تامین میشود که در زمستان 93 و شروع سال 94 با وجود کثرت میهمانان نوروزی به هیچ گونه مشکل کم آبی و توزیع بر خورد نکردیم به طوری که هرساله از چاههای سطح شهر به عنوان کمکی استفاده میشد ولی امسال مورد استفاده قرار نگرفت .

امینی اظهار کرد : با شروع تابستان ، نیازمند 14 و نیم متر مکعب آب شرب مصرفی میباشیم که با تمهیدات صورت گرفته و با مدیریت صحیح مصرف ، در توزیع آب شرب ، مشکل توزیع و جیره بندی نخواهیم داشت.

وی افزود: در سال جاری با تصویب نسخه ی سند جامع مدیریت تامین و توزیع آب مصرفی در شورای بحران استان اصفهان ، نقطه ی عطفی پدید آمد که با تاکید استاندار ، طی جلسات مختلف ، مقرر شد تا در مدیریت مصرف صحیح و با همکاری ادارات در استفاده از مخازن و شیر آلات صنعتی و کم مصرف ، به عنوان پیشرو در اجرای این برنامه ، عمل نمایند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص توزیع آب شرب مصرفی کلان شهر ها بیان داشت: مدیریت هوشمندی را در این خصوص به کا ر برده ایم که ما را در شرایط مطلوب قرار داده است و شرا یط بحرانی نخواهیم داشت به رقم اینکه ، سامانه ی آب رسانی هم فعال بوده و از طریق پیگیری با وزارت نیرو حرکتهای مثبتی را در جهت مدیریت صحیح مصرف آب شرب در غالب نسخه ی سند جامع مدیریت تامین و توزیع آب مصرفی که شاخص و بی نظیر میباشد،صورت گرفته است .

امینی ، برگزاری دومین جشنواره ی فیلم و عکس ، با جلوه های آب و مسابقه ی روزنامه دیواری را از برنامه های فرهنگی شر کت آب و فاضلاب استان اصفهان در جهت مصرف بهینه ی آب بر شمرد و توصیه کرد: مدیریت مصرف باید در زندگی روزمره ی ما نهادینه شود.

وي گفت : استاندار اصفهان ، ادارات و نهادهای دولتی را به منظور کاهش مصرف آب شرب ، موظف به استفاده ازنصب مخازن و شیر آلات کاهنده نموده است .

انتهای پیام/س

برچسب ها: مقابله ، کم ، آبی ، بحران ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.