آصفری در تذکر شفاهی:

دولت هرچه سریعتر نسبت به انتخاب استاندار اراک اقدام کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از عدم انتخاب استاندار در استان مرکزی انتقاد کرد و گفت: نبود استاندار در استان مرکزی مشکلات بسیاری را برای مدیران به وجود آورده است.

دولت هرچه سریعتر نسبت به انتخاب استاندار اراک اقدام کند/ لاریجانی جلسه اضطراری اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی را برای مقابله با حملات عربستان برگزار کند
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 18 فروردین‌ ماه) مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر کشور گفت: متأسفانه 4 ماه است که استان مرکزی استاندار ندارد و علی‌رغم اینکه باید جلسات کمیته‌های برنامه‌ریزی تشکیل شود اما به دلیل اینکه استاندار مشخص نشده مدیران و وضعیت استاندار در حال حاضر بلاتکلیف است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس تصریح کرد: از این رو خواهشمندم که دولت هر چه سریعتر نسبت به انتخاب استاندار اراک اقدام کند.

وی همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی افزود: با توجه به اینکه متأسفانه برای افتتاح فرودگاه اراک چندین رئیس‌جمهور آمده‌اند اما بعد دوباره بسته شده است و فرودگاه تنها برای ورود شخصیت‌ها به این استان استفاده می‌شود بنابراین با توجه به هزینه و بودجه بسیار برای ساخت این فرودگاه اما هنوز مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

آصفری تصریح کرد: متأسفانه قطارهای اراک به مشهد دست چندمی بوده و این در شأن مردم استان مرکزی و استان خراسان نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در تذکری اقدامات عربستان در یمن را محکوم کرد و خطاب به رئیس مجلس خاطرنشان کرد:‌ این اقدامات در حال حاضر موجب سکوت مجامع بین‌المللی شده است از این رو از ریاست مجلس توقع داریم که حداقل جلسه اضطراری اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی را تشکیل دهند زیرا جنایات رژیم کودک‌کش عربستان همانند جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین است.

انتهای پیام/

برچسب ها: هسته ای ، عربستان ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار