اصغر توسلی «سلام مامان» را به شبکه دو می‌آورد

فیلم تلویزیونی «سلام مامان» به کارگردانی اصغر توسلی و تهیه‌کنندگی محسن پیریایی 21 فروردین همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز زن از شبکه دو روی آنتن می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، اصغر توسلی کارگردان «روزگار جوانی» و «داستان یک شهر» از مجموعه‌های موفق، پرببیننده و تاثیرگذار دهه ۷۰  «سلام مامان» را برای گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید کرده است. 



 
«سلام مامان» درباره مرد جوانی است که با وجود پسری 8 ساله همسر خود را از دست داده و قصد تجدید فراش دارد. اما فرزندش حاضر به پذیرفتن این مسئله نیست.
 
فیلمنامه این اثر را آزاده محسنی نوشته و رابعه مدنی، صحرا فتحی، بابک الحاقی، ندا تهرانی، ابوالحسن علی محمدی ، یزدان آخوندی و ملیکا پارسا (بازیگران خردسال) از بازیگران آن هستند.
 
از دیگر عواملی که در تولید فیلم «سلام مامان» نقش دارند، می‌توان به غلامرضا آزادی مدیر تصویربرداری، فرخ فدایی مدیر صدا برداری، ندا غفاری برنامه ریز و دستیار کارگردان، فرانک شریفیان طراح صحنه و لباس ، حجت بابایی و مریم خوشحال طراح و اجرای گریم، غزل عبدلی منشی صحنه، حسین احمدی تدوین و مشاور کارگردان، امیرشمس الدین حشمت آزاد مدیر تولید، سیدمهدی منیری مدیر تولید، آریا توسلی عکاس اشاره کرد.
 
«سلام مامان» جمعه، از ساعت 17 و 30 دقیقه روی آنتن شبکه دو می رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مرتضی مشاک
۰۹:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
سلام...کارگردان مجموعه داستان یک شهر اصغر فرهادی بود نه اصغر توسلی....با تشکر...
Iran (Islamic Republic of)
یه دختر
۰۲:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
سلام ببخشید این فیلم رو کدوم استان تولید کرده؟تهران یا سیستان و بلوچستان?
آخرین اخبار