نژاد فلاح:

مبلغ قرارداد برانکو هم‌سطح مربیان داخلی است/ بازی مقابل النصر حکم فینال را دارد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید بگویم که مبلغ قرارداد برانکو هم سطح برخی از مربیان داخلی است.

مبلغ قرارداد برانکو هم‌سطح مربیان داخلی است/ بازی مقابل النصر حکم فینال را داردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، حسین نژاد فلاح در گفتگو با رادیو ورزش در خصوص حضور برانکو در تیم پرسپولیس اظهار داشت: باید بگویم که در حال حاضر به اتفاق برانکو از مسیر فرودگاه به سمت هتل المپیک در حرکت هستیم.
 
وی درباره قرارداد برانکو تا چه زمانی خواهد بود عنوان کرد: قرارداد برانکو ادامه این فصل و فصل آینده خواهد بود و یکی از انگیزه های اصلی ما برای فصل آینده بود که برانکو در این فصل باقی مانده کمک‌های خود را به تیم تزریق و با نقاط و ضعف تیم آشنا شوند و بتواند تیم را با سیستم خود برای فصل آینده ببیند تا با خیال راحت این تیم را هدایت کند.
 
وی افزود: در کل مبلغ قرارداد برانکو هم سطح برخی از مربیان داخل ما در ایران است ودر کل بدهی مالیات برانکو 78میلیون تومان است و جرایم آن نیز 169 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود و ما2/3 جریمه ها را بخشیدگی گرفتیم و مالیات برانکو و باقی مانده جریمه وی نیز پرداخته شد.
 
نژاد فلاح بیان کرد: باید بگویم که اصل مبلغ را قرار شد که برانکو بپردازد اما ما این مبلغ را پرداخت کردیم و از پیش قرارداد وی کسر کردیم.
 
وی افزود:برای فصل آینده نیز مالیات برانکو بر عهده خود او می باشد و باید پرداخت نماید.
 
نژاد فلاح افزود: با توجه به اینکه بازی امروز برای همه حیاتی است و با برد صعودمان قطعی می شود و این دیدار حکم فینال را خواهد داشت بنابراین از هواداران می خواهم که با حضور خود در ورزشگاه تیم را مورد حمایت قرار دهند و من نیز از برانکو خواستم که امروز به ایران بیایند و قرار است به عنوان یار دوازدهم وی  بر روی سکوها بنشیند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، مربیان ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار