حکیمی:

رفع تحریم‌ها چیزی را برای ما به ارمغان نخواهد آورد

نماینده مجلس شورای اسلامی در گردهمایی دانشجویان و نخبگان به منظور تبیین متن بیانیه لوزان گفت: رفع تحریم‌ها چیزی را برای ما به ارمغان نخواهد آورد و در حال حاضر شاهد ورود اجناس نامرغوب چینی به کشور هستیم که اگر فرضاً توافقی هم حاصل شود که من بعید می‌دانم، باید نظاره‌گر ورود کالاهای مرغوب آمریکایی به کشور باشیم.

رفع تحریم‌ها چیزی را برای ما به ارمغان نخواهد آورد

به گزارش خبرنگار  احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران،"عطاءالله حکیمی" نماینده مجلس شورای اسلامی در گردهمایی بزرگ دانشجویان و نخبگان به منظور تبیین بیانیه لوزان صحبت‌های خود را پیرامون مذاکرات هسته‌ای با طرح یک سوال آغاز کرد و در همین باره اظهار داشت: چه اتفاقی افتاده که قدرت‌های جهان در مقابل ایران به مذاکره نشسته‌اند حال آن که در سالیان گذشته در پی تغییر حکومت در ایران بودند؟

وی افزود: ملت قهرمان ایران توطئه آمریکایی‌ها را خنثی کرد و امروز شاهد هستیم که جمهوری اسلامی ایران جز شش قدرت موشکی دنیا و چند قدرت نانوفناوری است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود تأکید کرد: اگر قدرت، صرف دستیابی به مسئله هسته‌ای است که به آن دست یافته‌ایم، بنابراین ما چه چیز دیگری می‌خواهیم از دل مذاکرات هسته‌ای به دست آوریم. ما بدون مساعدت قدرت‌های جهان توانستیم مقامات علمی بالایی را به دست آوریم. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا نمی‌توانیم اقتصاد خود را نیز اصلاح کنیم؟

وی با اشاره به این که رفع تحریم‌ها چیزی را برای ما به ارمغان نخواهد آورد، گفت: در حال حاضر شاهد ورود اجناس نامرغوب چینی به کشور هستیم که اگر فرضاً توافقی هم حاصل شود که من بعید می‌دانم، باید نظاره‌گر ورود کالاهای مرغوب آمریکایی به کشور باشیم.

حکیمی با تأکید بر این که ما باید اقتصاد مقاومتی را در کشور نهادینه کنیم، ابراز کرد: اگر بتوانیم از منابع زیرزمینی و نخبگان خود استفاده کنیم، مطمئناً در امر اقتصاد موفق خواهیم بود.

وی با بیان این که باید تیم مذاکره کننده خطوط قرمز مقام معظم رهبری را رعایت کند، گفت: چنانچه توافقی در نهایت حاصل نشود، فرزندان انقلاب می‌توانند مسیر امام (ره) و شهدا را با هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری طی کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار