ملی‌پوش جوانان وزنه‌برداری:

با وجود طباطبایی شرایط بهتر شده است/برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آ‌ماده آزمایش دوپینگ هستیم

مهدی جعفرزاده گفت: تمرینات خوبی را هر روز انجام می‌دهیم و تمام شرایط برای مسابقات جهانی فراهم است.

با وجود طباطبایی شرایط بهتر شده است/برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آ‌ماده آزمایش دوپینگ هستیممهدی جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حسین توکلی زحمات زیادی برای تیم می‌کشد و زیرنظر این مربی خوب تمرین‌های بسیار مفیدی انجام می‌دهیم و آماده حضور در مسابقات جهانی هستیم.

وی در مورد مشکلاتش افزود: کم و بیش مشکلاتی داریم اما از زمانی که طباطبایی سرپرستی فدراسیون را به عهده گرفته شرایط خیلی بهتر شده و هم از نظر مالی و تمرین مشکلاتمان کمتر شده ولی به هر حال هیچ اتفاقی مانع کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی نمی‌شود.

جعفرزاده در خصوص وضعیت خود بیان کرد: شرایط روحی و جسمی‌ام مساعد است. قبلا در دسته 94 کیلوگرم وزنه‌ می‌زدم اما با تصمیم کادر فنی یک دسته بالاتر آمدم و در 105 کیلوگرم وزنه می‌زنم.

وی در ادامه بیان کرد: مطمئنم در مسابقات جهانی در بخش تیمی صد در صد نتیجه خوبی کسب می‌کنیم و خودم با توجه به اینکه به تازگی تغییر وزن داده‌ام باید تمام تلاشم را انجام دهم که در این مدت باقی مانده بتوانم خودم را تیم هماهنگ کنم و نتیجه خوبی به دست بیاورم.

مهدی جعفرزاده با اشاره به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: طبق گفته‌های داوود عباسی مربی تیم نیروی زمینی به طور حتم در این مسابقات شرکت می‌کنیم.

جعفرزاده در پایان خاطر نشان کرد: کادر فنی و فدراسیون تصمیم گرفته که برای حضور در مسابقات وزنه‌برداری جام باشگاه‌های آسیا آزمایشی دوپینگ بدهیم. درست است که اکنون در اردوی تیم ملی هستیم و نفرین می‌کنیم اما هیچ مشکلی برای دادن آزمایش نداریم و همگی آماده ازمایش دوپینگ هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار