قزوین؛

دعوت از نمازگزاران قزوینی برای شرکت در تظاهرات علیه کشتار مردم بی دفاع یمن

مردم نمازگذار استان قزوین این هفته پس از نماز عبادی سیاسی جمعه ، تظاهرات خود را بر علیه جنایات آل سعود و محکومیت کشتار مردم بی گناه یمن برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان طی صدور اطلاعیه ای از عموم مردم استان خواست درتظاهرات علیه جنایات آل سعود و محکومیت کشتار مردم بی گناه یمن به صورت گسترده شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: در حالی که پس از سالها تحمل حکومت دیکتاتوری در یمن و قیامهای مردمی این کشور علیه حکومتهای خود فروخته و کسب پیروزیهای مردمی تحت حمایت نیروهای انصار الله، شاهد هستیم که ارتش دولت آل سعود به بهانه حمایت از رئیس فراری دولت یمن، اقدام به تجاوز هوایی و تخریب اماکن عمومی و زیر ساخت های یکى دیگر از کشورهاى اسلامى یعنى یمن به دست خود مسلمانها و با بودجه خودشان، کرده است.
 در ادامه این اطلاعیه آمده است: سکوت معنا دار سازمانهای بین المللی و کشور های مدعی حقوق بشر در مقابل این تجاوز آشکار، بخش دیگری از این سناریو بوده و نقطه تاریکی از مفاهیم مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر است. یقیناً زمامداران سعودی با ادامه این تجاوز، با پاسخ کوبنده ملت خود و دیگر ملت های مسلمان و آزاده جهان مواجه بوده و در آتش کینه آنان خواهند سوخت.

 تظاهرات مردمی استان پس از بر پایی نمازجمعه در میعادگاه های نماز جمعه استان و در قزوین از مسجد النبی تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.