رودهن؛

ظریف ،با ظرافت دیپلماسی ایرانی بر لغو کامل تحریم ها پافشاری دارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : ظریف با ظرافت دیپلماسی ایرانی و تکیه بر رهنمود های مقام معظم رهبری و رعایت خطوط قرمز نظام جمهری اسلامی بر لغو کامل تحریم ها پا فشاری دارد .

ابرهیم نکو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به روند

مذاکرات هسته ای و دیدگاه تیم مذاکره کننده در راستای لغو کامل تحریم ها منطبق بر دیدگاه مقام معظم رهبری در یک مرحله ای توافقات ، اظهار داشت : ظریف با ظرافت دیپلماسی ایرانی به دنبال لغو کامل تحریم ها و رفع مشکلات و کمبود های اقتصادی در ایران اسلامی است .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لغو کامل تحریم ها نسخه نهایی برای بر طرف شدن کمبود ها و خلاء ها در بدنه اقتصادی کشور نیست ، تصریح کرد : سیاست اقتصاد مقاومتی به مراتب تاثیراتی بیشتر از لغو کامل تحریم ها دارد .

نکو در ادامه این مطلب تحریم ها را مانع بر سر راه ترقی ایرن اسلامی ندانست واضافه کرد: زیرا در این فرصت تحریم ها نه تنها مانع پیشرفت و توسعه ایران اسلامی نبود ، بلکه بستری برای توسعه و آبادانی کشور با تکیه بر ذخائر داخلی می باشد .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد : سپاه و بسیج در خط مقدم اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی قرار دارند و سایر نهاد ها و ارگانها نیز باید به این ذجیره اضافه شوند .

انتهای پیامس/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.