امروز 2 دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز انجام شد و دیدار گسترش فولاد و ملوان را لغو شد.

تقابل استاد وشاگرد/سقوط سهم پیکان مرفاوی میشود یا پدیده مرزبان؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه 3 دیدار برگزار می شود.

*سایپا 3 - صبای قم 0

تیم فوتبال سایپا ساعت 17:30 در ورزشگاه انقلاب کرج پذیرای تیم صبای قم خواهد بود.

با توجه به اینکه 2 تیم سایپا و صبا قم در رده های هفتم و هشتم جدول قرار دارند به همین خاطر این 2 تیم رقابت نزدیکی را با یکدیگر خواهند داشت.

شاگردان جلالی در صدد هستند تا در این دیدار مقابل صبای قم پیروز شوند یا مساوی کند تا همچنان جایگاه خود را دررده هفتم تثبیت نماید. از طرفی دیگر تیم صبای قم نیز با شکست سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در حال حاضر در شرایط بسیار قابل قبولی دارد و به دنبال کسب امتیاز این دیدار است تا جایگاه خود را یک پله بالاتر ببرد. این 2 تیم بدون دغدغه هستند و نگرانی برای سقوط یا صعود ندارند به همین دلیل انتظار میرود که بازی زیبایی از هر 2 تیم شاهد باشیم.

داور: جمشید محمدی،کمک ها: سجاد طوری، ایوب غلامزاده

ترکیب سایپا:
حامد فلاح زاده، سجاد مشکل پور، وحید محمدزاده، روزبه شاه علی دوست، حامد شیری، علی زینالی، ابراهیم صادقی، ابراهیم شکوری، محمد نزهتی، حکیم نصاری و میلاد میداودی
سرمربی: مجید جلالی

ترکیب صبا:
مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو، روزبه چشمی، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری، جلال الدین علی محمدی، وحید علی آبادی، جواد کاظمیان و حسین کوشکی
سرمربی: مهدی تارتار

دقایق حساس:

دقیقه 10: ایوب کلانتری در شلوغی محوطه جریمه برای زدن ضربه سر بلند شد که ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا روی سر او خراب شد و داور پنالتی گرفت. ایوب کلانتری خودش پشت توپ ایستاد که ضربه او از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 20: روی پاس ابراهیم شکوری، محمد نزهتی در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد که مهرداد طهماسبی روی این بازیکن خطای پنالتی کرد. حامد شیری هم پشت ضربه ایستاد و پنالتی را تبدیل به گل کرد. طهماسبی در این صحنه کارت زرد گرفت.

دقیقه 38: پاس تودر میلاد میداودی در عمق دفاع صبا، به ابراهیم شکوری پیش تاخته رسید و در حالی که وی با دروازه بان حریف تک به تک شده بود، ضربه را زد و دروازه صبا، توپ را دفع شد.

بازی در نیمه اول با برد یک بر صفر سایپا تمام شد.

دقیقه 56: سجاد مسکل پور از پشت محوطه جریمه پاس عرضی به ابراهیم صادقی داد و او هم از فاصله 20 متری با شوت سرکشی دروازه را باز کرد.

دقیقه 59: صادقی از سایپا کارت زرد گرفت.

دقیقه 61: حق جو از تیم صبا کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 78: با پاس مدافع سایپا، دو بازیکن خط حمله سایپا با فرار از کمند مدافعین صبا خود را با دروازه بان این تیم تک به تک کردند و در حالی که میلاد میداوودی می توانست خودش دروازه صبا را باز کند با پاسی در محوطه شش قدم علی زینالی را صاحب توپ کرد و او نیز در دهانه دروازه صبا، توپ را وارد دروازه کرد.

*گسترش فولاد تبریز - ملوان انزلی/تگرگ بازی را لغو کرد

تیم گسترش فولاد تبریز ساعت 17:30 در ورزشگاه بنیان دزل به مصاف تیم ملوان انزلی خواهد رفت.

تیم ملوان در حال حاضر در رتبه یازدهم جدول قرار دارد و باید در بازی خارج از خانه در تبریز بتواند تیم گسترش فولاد تبریز را شکست دهد و به طور حتم تیم ملوان بازی خوب را به اجرا خواهد گذاشت تا از این طریق 3 امتیاز این دیدار را کسب کند و اگر این تیم در این دیدار پروز شود تا رده نهم جدول صعود میکند و می تواند جاگزین تیم پرسپولیس شود.

تیم گسترش فولاد تبریز نز هم اکنون در رده سیزدهم قرار دارد و برای اینکه در جدول لیگ سقوط نکند به دنبال کسب امتیاز از این دیدار خواهد بود.

نکته قابل توجه دیگر این است که فراز کمالوند شاگرد فیروز کریمی بوده و سر مربیان 2 تیم با تفکرات فوتبالی یکدیگر کاملا آشنا هستند و 2 سرمربی به دنبال امتیاز این دیدار خواهند بود.

داور: غلامرضا جباری، کمک ها: هادی طوسی، میریعقوب حجتی

ترکیب گسترش فولاد:
داود نوشی صوفیانی، امید نظامی پور، لئوناردو پیمنتا، میثم تقی زاده، جابر انصاری، عادل سرشار، مگنو باتیستا، علیرضا میرشفیعیان، سید محسن حسینی، محمد ابراهیمی و مصطفی اکرامی
سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب ملوان:
ایمان صادقی، عزیز معبودی، عزت الله پورغاز، حسین کنعانی، حسن جعفری، مازیار زارع، پژمان نوری، رضا اعتمادی، محسن یوسفی، فرزاد حاتمی و محمد آبشک
سرمربی:فیروز کریمی

*تگرگ و باران شدیدی در ورزشگاه می بارید.

*تاساعت 5:25 دقیقه ، ناظر این بازی اجازه برگزاری بازی را نداد.

*تدارکات حاضر در ورزشگاه در ساعت 5:25 دقیقه شروع به جمع آوری کاور روی زمین کردند.

*از نکات جالب در این لحظات، حضور فیروز کریمی در بین کادر تدارکات ورزشگاه برای جمع آوری کاور بود و وی به کمک کارگران جمع آوری کاور شتافت.

این بازی به دلیل بارش شدید تگرگ به زمان دیگری موکول شد.

*پیکان 0 - پدیده 0

تیم پیکان ساعت 17:30 در ورزشگاه دستگردی پذیرای تیم پدیده خواهد بود.

تم پیکان با توجه به نتیج ضعیفی که در بازی های لیگ برتر بدست اورده در رده چهاردهم قرار دارد و به طور حتم برای اینکه سقوط نکند به امتیاز این دیدار نیاز دارد.

تیم پدیده هم اگر چه در رده دهم جدول است اما از هر لحاظ شرایط مناسبی ندارد و با یک شکست می تواند به راحتی سقوط کند. در هر صورت برای 2 تیم پیکان و پدیده امتیاز این مهم خواهد بود.

داور: اشکان خورشیدی ،کمک ها: محمدرضا منصوری ، بابک عباسقلی زاده

ترکیب پیکان:
مهدی رحمتی، حمیدرضا دیوسالار، سیاوش یزدانی، آندره فریرا ، وحید حیدریه، احمد مهدی زاده، احمد جمشیدیان، ، جی لوید ساموئل،امیرحسین فشنگچی ، مصطفی شجاعی و امیرحسین امیری
سرمربی: صمد مرفاوی

ترکیب پدیده:
مجتبی روشنگر، محمد نژادمهدی، ایگور پراهیچ، مسعود نظرزاده، زوران کنزوویچ، اکبر صادقی، محمدرضا ناصحی، یونس شاکری، حسین مهربان، بهادر نسیم اف و میلاد غریبی
سرمربی: علیرضا مرزبان

*نیمکت نشینی سعید دقیقی، محمد نصرتی ، سیاوش اکبرپور مهم ترین اتفاق ترکیب تیم پیکان است که مثل مسابقه قبلی با نفرات جدید تر وارد میدان شده است.

*آندره فریرا بازیکن برزیلی در ترکیب حضور دارد اما از دو بازیکن خارجی دیگر خبری نیست.

* در تیم پدیده رضا حقیقی به دلیل محرومیت، نظری، یووانوویچ، غلامی و صلصالی به دلیل قهر پس از عدم رسیدگی به تعهدات مالی از سوی باشگاه در ترکیب پدیده حضور ندارند.

*نکته جالب سه بازیکن خارجی در ترکیب شاگردان مرزبان است.

*مهدی رحمتی دروازه بان پیکان به دنبال ثبت یک کلین شیت دیگر در این مسابقه است.

*سه مهاجم در ترکیب پدیده حضور دارند و در شرایطی که علیرضا مرزبان اعلام کرده بود دیگر از یونس شاکری در جمع یازده نفر اصلی استفاده نمی کند این مهاجم سابق پرسپولیس در بین 11 بازیکن اصلی قرار داده است.

دقیقه 39: ساموئل توپی را به اشتباه دفع کرد که به سمت دروازه پیکان رفت که همین موضوع باعث شد مهدی رحمتی که جلو آمده بود با سرعت به عقب برگردد و با واکنشی توپ را راهی کرنر کرد پس از این موضوع رحمتی دچار مصدومیت جزئی شد که بازی برای چند دقیقه متوقف شده بود.

نیمه اول بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار