تندباد تبریز 5 کشته و مجروح بر جای گذاشت

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی از کشته و مصدوم شدن پنج تن در پی وزش باد و تگرگ در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

تندباد تبریز 5 کشته و مجروح بر جای گذاشتمهین علی  پور مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات این حادثه گفت: بامداد روز گذشته تندباد، رعد و برق، بارش تگرگ و آب گرفتگی در بیشتر شهرستان‌ها و روستاهای استان آذربایجان شرقی رخ داد.

وی به حوادث این تندباد اشاره کرد و گفت: یک مرد 45ساله به علت واژگون شدن کانکس در روستای باسمنج جان خود را از دست داد، همچنین ریزش دیوار در روستای چاوان مرگ پسر 12ساله و مرد 27ساله را رقم زد. 

وی ادامه داد: به علت وزش باد شدید دو تیر چراغ برق در میدان بسیج تبریز بر روی دو دستگاه خودرو سقوط کرد که در پی این حادثه دو مرد مصدوم شدند که با کمک تکنسین‌های اوژرانس تبریز به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند. 

به گفته علی پور حال مصدومین رو به بهبود است. 

گفتنی است، طبق اعلام هواشناسی: با تداوم فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان آذربایجان شرقی شده است، بارش‌ها تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت. همچنین، دمای هوا در این کلانشهر نسبت به دیروز پنج درجه خنک تر شده است.

از طرفی، بارش تگرگ در شهرهای آذربایجان شرقی باعث خسارت به مزارع و باغ‌ها شده، اما میزان دقیق آن برآورد نشده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تگرگ ، تندباد ، مصدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار