اسکرتل: تابستان تکلیف حضورم در لیورپول را مشخص می‌کنم

مارتین اسکرتل بازیکن باشگاه لیورپول درفصل تابستان تکلیف حضورم را در این باشگاه مشخص می کنم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: باشگاه لیورپول این روزها،‌اوقات خوشی را در لیگ برتر جزیره تجربه نمی‌کند و تقریبا از حضورش در جمع 4 تیم برتر نا امید شده است. به همین دلیل بسیاری از بازیکنان این تیم از جمله رحیم استرلینگ و جردن هندرسون علاقه‌ای به تمدید قرار داد با این باشگاه سرخ پوش لیورپولی ندارند. 

مارتین اسکرتل بازیکن اسکواکیابی این تیم نیز به تازگی به جمع این بازیکنان اضافه شده است و تمدید قرار دادش با سرخ‌پوشان را به فصل تابستان موکول کرده است. 

وی در این خصوص گفت: من چند ماه پیش صحبت‌های در مورد تمدید قرار داد با باشگاهم انجام دادم،‌اما در این مقطع زمانی تمام تمرکزم بر روی این است که بتوانم بر روی فوتبال تمرکز کنم و در پایان فصل ما باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد و ما در کجای جدول خواهیم بود. اما در این زمان بر روی کارم تمرکز می‌کنم و در پایان فصل اگر آنها(باشگاه لیورپول) خواستند که درخصوص تمدید قرار داد با من صحبت کنم، من هم با آنها وارد مذاکره می‌شوم. 

گفتنی است، باشگاه لیورپول هم‌اکنون با 54 امتیاز در جایگاه پنجم رقابت های لیگ برتر قرار دارد و 7 امتیاز با تیم چهارم اختلاف دارد. 

لازم به ذکر است، لیورپولی ها در رقابت‌های جام حذفی با برتری‌ برابر تیم بلاک‌برن موفق‌ شدند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اسکرتل ، لیورپول ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.