غفوری‌فرد در جلسه اصناف و بازاریان:

توافقنامه بزرگ‌ترین مسئله کشور است/ مذاکره با 6 قدرت دنیا نشانه اقتدار نظام است

عضو حزب مؤتلفه اسلامی ابراز کرد: مذاکره با 6 قدرت دنیا نشانه اقتدار نظام می‌باشد که با رهبری‌های مقام معظم رهبری روند خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "حسن غفوری فرد" عضو حزب مؤتلفه اسلامی صبح امروز(24 فروردین) در سخنانی که در مسجد امام خمینی(ره) بازار ایراد کرد مسئله توافقنامه را بزرگ‌ترین مسئله کشور خواند. 

غفوری‌فرد با تکیه بر سخنان اخیر مقام معظم رهبری موضع خود نسبت به تیم مذاکره‌کننده را حمایت از آن‌ها اعلام کرد.

وی با اشاره به روند مذاکرات و رویارویی ایران با 6 قدرت دنیا بیان داشت: این امر نشانه اقتدار نظام است که با رهبری‌های مقام معظم رهبری روند خوبی داشته است. 

دبیرکل جامعه ورزشکاران با یادآوری اینکه در صد سال اخیر در دنیا هیچ کشوری نتوانسته مقابل شش کشور ایستادگی کند خاطر نشان کرد: هر کشور که با آمریکا می‌جنگید از حمایت شوروی و چین و هر کشوری که با شوروی می‌جنگید از حمایت آمریکا برخوردار بود.

وی در این خصوص از کشورهایی نظیر کره شمالی که از حمایت چین برخوردار بود و همچنین کره جنوبی که از حمایت آمریکا برخوردار بود نام برد. 

غفوری‌فرد با اشاره به اینکه بیانیه سوئیس برای کسی تعهد ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: در متن بیانیه بیش از ده بار نوشته شده که ایران موافقت کرد و این بیانیه در تمام دنیا پخش شده است و وقتی ایران آن شرایط را قبول نکند و توافق حاصل نشود دستگاه‌های تبلیغاتی آنان خواهند گفت که ایران بازی را بهم زده است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: حزب ، مؤتلفه ، اسلامی ، آمریکا ، شوروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار