زاهدان؛

محکومیت فروشنده کالای قاچاق در زاهدان

اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان ،متصدی واحد صنفی باطری خودرو که اقدام به فروش کالای قاچاق درزاهدان می کرد را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، مامورین پلیس آگاهی - مدیریت مبارزه با قاچاق کالاوارز سیستان وبلوچستان تعداد 210 عدد باطری خودرو کشف که پس از انجام مراحل قانونی پرونده جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد

با توجه به محتویات پرونده و عدم ارائه مدارک مثبته توسط متهم تخلف قاچاق کالا محرز تشخیص و عامل تخلف به پرداخت 220 میلیون ریال جزای نقدی ونیز ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت محکوم شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
رضا
۱۲:۲۲ ۱۵ تير ۱۳۹۴
با سلام
همانگونه که مستحضرید کلیه اموال و کالاهای فاقد مجوز واردات از طریق اموال تملیکی جمع آوری می گردند دلیل قانونی این امر علاوه بر مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از آسیب های اقتصادی، موضوع سلامت و ایمنی این کالاها بیان می شود که این کالا ها از نظر قانونی سالم و ایمن نبوده و در زمره غیرمجازها و فاقد استانداردهای ملی هستند. حال سوال اینجاست:
چرا چنین کالاهایی که به دلایل بالا مردود می باشند توسط اموال تملیکی ها پس از مدتی به مردم فروخته می شوند؟مگر نه اینکه اینها فاقد استاندارد و .... هستند؟