اجرای طرح جهادی رسیدگی به وضعیت اصناف و کیوسک‌های مطبوعاتی منطقه 9

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 9 از اجرای طرح جهادی رسیدگی به وضعیت اصناف و کیوسک‌های مطبوعاتی محدوده ناحیه 1 این منطقه خبر داد.

امیر تاجری، رئیس اداره ساماندهی شهرداری  منطقه  9 در گفتگو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای  طرح جهادی رسیدگی به وضعیت اصناف و کیوسک‌های مطبوعاتی در سطح منطقه اظهار کرد: اداره ساماندهی  منطقه در راستای اجرای  آرای بند 20 ماده 55 قانون  شهرداریی و برخورد با مشاغل  فراهم و همسو با تدابیر شهردار تهران و جهت رفاه  حال شهروندان  نسبت به بازدید و پلمپ اصناف فراهم  و آزاد  سازی معابر اقدام کرد. 

وی ادامه داد: به استناد بند 20 ماده 55 قانون  شهرداریی  و در خصوص  مزاحمت اصناف برای ساکنین و شهروندان، اداره ساماندهی پس از بورس و جمع آوری  اطلاعات و مستندات و صدور ابلاغیه و اخطاریه‌های لازم،  نسبت  به پلمپ  و تعطیلی هر واحد صنفی رنگ  کاری چوب  به جهت نوع  آلودگی و مزاحمت  ناشی از فعالیت آنها و لزوم  انتقال این گونه اصناف به شرکت‌های صنعتی اقدام کرد. 

رئیس  اداره ساماندهی شهرداری منطقه  9 ادامه داد:  یک واحد مکانیکی نیز به دلیل عدم رعایت مفاد رای بند 20 مرتبط با آن واحد صنفی دی خیابان  21 متری جی تعطیل شد. 

وی تصریح  کرد: با توجه به  لزوم اجرای و دستورالعملهای صادره در راستای پیگیری قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات از سوی بهره برداری کیوسک‌های مطبوعاتی آموزش لازم داده شد تا نسبت به رعایت حقوق  شهروندان و عدم سو معبر اقدام  کنند ضمن اینکه در این  باز دید  تمامی مواد دخانی از کیوسک‌های مطبوعاتی جمع آوری  و یک کیوسک پلمپ شد. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: جهادی ، باشگاه ، کیوسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار