آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

اقدام اعتمادساز "پوتین"/به دنبال کشور گشایی نیستیم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته بین "ایران" و "روسیه" در گذشته سامانه موشکی S 300 در اسرع وقت به ایران تحویل داده می‌شود.


"محمدحسن آصفری" نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره تصمیم "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه مبنی بر لغو ممنوعیت فروش سامانه موشکی S 300 اظهار داشت: با توجه به توافقات صورت گرفته بین "ایران" و "روسیه" در گذشته، سامانه موشکی S 300 در اسرع وقت به ایران تحویل داده می‌شود.
 

این اقدام در راستای توسعه روابط "ایران" و "روسیه" بوده است

وی درباره این که آیا می توان به این فرمان پوتین با دیده خوش بینی نگاه کرد گفت: این اقدام در راستای توسعه روابط ایران و روسیه بوده و این کشور به عنوان همسایه ما این اقدام را انجام داده است. 

اقدام اعتماد ساز "پوتین"/توسعه روابط امنیتی و نظامی

 نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام اعتمادساز "پوتین" یادآور شد: "ایران" و "روسیه " مشترکاتی مثل مبارزه با تروریسم و مبارزه با قاچاق دارند و اقدام "پوتین" اعتماد جمهوری اسلامی ایران را بیشتر می‌کند و باعث توسعه روابط امنیتی و نظامی می‌گردد.  
 
ما به هیچ عنوان به دنبال کشور گشایی نیستیم

وی با اشاره به اقدام مثبت پوتین و گام موثری که در راستای توسعه روابط دو کشور برداشته شده خاطرنشان کرد: این اقدام گامی در جهت توسعه روابط و بازدارندگی و افزایش بنیه دفاعی بوده و ما به هیچ عنوان به دنبال کشور گشایی نیستیم بلکه به دنبال ایجاد صلح و ثبات در کل منطقه هستیم.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار